آخرین وضعیت نظامی در شهر غزه و رفح

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 22:42
https://iswnews.com/?p=118222

— نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم اقدامات متنوع رزمندگان مقاومت طی ۲۴ ساعت اخیر، با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای پیشروی‌هایی در محورهای شرقی جبالیا داشته‌اند. گروه‌های مقاومت از جمله کتائب القسام، سرایا القدس و کتائب شهداء الاقصی حملات مختلفی را علیه نظامیان اسرائیلی ترتیب دادند و تلفاتی را به صفوف آنان وارد کردند.

— با شدت یافتن درگیری‌ها و نبردهای نزدیک و تن به تن، سرعت پیشروی صهیونیست‌ها کاهش یافته و بر اساس بررسی‌های تحولات جهان اسلام، هم اکنون درگیری‌ها در اطراف مدرسه پسرانه جبالیا، مسجد العوده، اطراف مسجد صدیق در خیابان صلاح الدین در جریان است.

وضعیت نظامی در شرق غزه

— در محور رفح از صبح امروز تاکنون، رزمندگان مقاومت دستکم ۶ دستگاه خودروی زرهی صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار داده و چند حمله علیه نیروهای اسرائیلی ترتیب دادند.

— نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح امروز پیشروی به سوی مناطق الجنینه و السلام را آغاز کردند و همین موضوع باعث افزایش تبادل آتش میان گروه‌های مقاومت و صهیونیست‌ها در شرق رفح شد.

— در نتیجه درگیری‌ها در محور رفح، چند فروند بالگرد اسرائیلی برای انتقال زخمی‌ها به مراکز درمانی در مناطق شرقی رفح فرود آمدند.

وضعیت نظامی در جنوب رفح

مشاهد نقشه آنلاین نوار غزه

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.