جنبش حماس شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 10:11
https://iswnews.com/?p=118466

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی پیامی، شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنبش حماس فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درگذشت دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را در پی حادثه ناگوار و دردناک سقوط بالگرد در شمال غرب ایران به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت عزیز ایران تعزیت و تسلیت می‌گوید.

جنبش حماس ضمن تاکید بر همبستگی کامل خود با ملت و جمهوری اسلامی ایران در این مصیب بزرگ و ناگوار، مواضع رئیس جمهور فقید و وزیر خارجه ایران در حمایت از قضیه فلسطین و پشتیبانی از مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و مقاومت فلسطین را ستوده و اعلام داشت که آن‌ها تلاش بسیاری برای همبستگی و حمایت از مردم غزه در تمامی عرصه‌ها و میادین در سایه نبرد طوفان الاقصی داشتند و تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک زیادی برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین انجام دادند.

در پایان بیانیه، حماس تاکید می‌کند که ایران به حول و قوه الهی قادر به عبور از پیامدهای این ضایعه بزرگ خواهد بود؛ چرا که ملت عزیز ایران از نهادها و موسساتی اصیل و کهن برخوردار است که قادر به تعامل با این مصیبت بزرگ است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.