یکی از افسران ارشد ارتش عراق در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت که نظامیان عراقی که از دانشگاه دافوس ارتش ایران فارغ التحصیل شده‌اند، بسیار کارآمدتر از افسرانی هستند که دوره دافوس را در ناتو طی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سپهبد حامد محمد قمر، معاون آموزش ارتش عراق در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت که افسران ارشد عراق که از دافوس ارتش ایران فارغ التحصیل شده‌اند، بسیار کارآمدتر از افسرانی هستند که دوره دافوس را در ناتو طی کرده‌اند و در تمام مسئولیت‌های واگذار شده شایسته‌تر عمل می‌کنند.

وی در ادامه گفت: به‌خاطر همین، خواهان افزایش سهمیه برای افسران عراقی در این دانشگاه هستیم. متوجه شدیم افسران دوره دیده ما در پاکستان نیز خوب هستند؛ پس از بررسی مشخص شد بیشتر اساتید دافوس پاکستان نیز دانش‌آموخته دافوس ارتش ایران هستند.

در ادامه، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه جنگ ارتش نیز اظهار کرد: کشور عراق از دو جنبه برای ما مهم است، اول به‌خاطر وجود عتبات عالیات و دوم به‌خاطر همجواری؛ به همین خاطر آماده‌ایم تمام نیازهای آموزشی ارتش عراق را در حوزه فرماندهی و ستاد و حوزه‌های دیگر مرتفع نماییم.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.