حزب الله در اولین بیانیه درباره حمله تروریستی اسرائیل در ضاحیه بیروت، ضمن تایید حضور فواد شکر در محل وقوع حمله تاکید کرد که برای تصمیم گیری منتظر اعلام نتیجه تیم های امدادی برای سرنوشت این فرمانده بزرگ است.

بیانیه اولیه روابط رسانه ای حزب الله درباره حمله تروریستی جنگنده‌های اسرائیلی در ضاحیه بیروت به شرح زیر است:

– همانطور که مشخص شد، دشمن صهیونیستی دیروز سه شنبه به یک ساختمان مسکونی در حومه جنوبی بیروت در یکی از محله های آن حمله کرد که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان و زخمی شدن تعدادی دیگر و تخریب کامل تعدادی از طبقات ساختمان شد.

– در آن زمان فرمانده بزرگ و مجاهد، برادر فؤاد شکر (حاج محسن) در این ساختمان حضور داشتند. ‏

– از زمان وقوع این حادثه، تیم‌های امدادی با توجه به وضعیت لایه‌های تخریب شده، با جدیت، اما به کندی برای آواربرداری تلاش کرده‌اند و همچنان منتظر نتیجه‌ای هستیم که دست اندرکاران این عملیات در خصوص سرنوشت فرمانده بزرگ و عزیز و شهروندان دیگر در این مکان اعلام خواهند کرد و بر اساس آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی ارتش اسرائیل به جنوب بیروت / فرمانده ارشد حزب الله ترور شد؟ (ویدیو)

لازم به ذکر است که در جریان حمله تروریستی جنگنده‌های اسرائیلی به ضاحیه بیروت، تا این لحظه چهار نفر غیرنظامی لبنانی به شهادت رسیده و بیش از ۷۴ نفر زخمی شده‌اند. ارتش اسرائیل این حمله تروریستی را در پاسخ به ادعای دروغ خود درباره آنچه حمله راکتی حزب الله به مجدل شمس می خوانند، انجام داده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.