داعش حمله با چاقو در زولینگن آلمان را بر عهده گرفت

یکشنبه 4 شهریور 1403 - 00:48
https://iswnews.com/?p=120818

خبرگزاری اعماق وابسته به داعش در روز شنبه ۳ شهریور ماه اعلام کرد که عامل حمله به تجمع مسیحیان در زولینگن آلمان از سربازان خلافت داعش بوده و این عملیات را در انتقام مسلمانان فلسطین و دیگر مسلمانان انجام داده‌است. گفتنی است که عامل این حمله هنوز متواری است.

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام پلیس شهر زولینگن، در جریان حمله با چاقو به حاضران در یک جشنواره موسیقی در این شهر که حدود ساعت ۱۰ شامگاه جمعه ۲ شهریور رخ داد، سه تن کشته و ۸ تن دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

مهاجم که در ساعات اولیه موفق به فرار شده بود، طبق اظهار رسانه‌های آلمانی در تور نیروهای امنیتی آلمان قرار گرفت و در ساعات پایانی شامگاه شنبه ۳ شهریور ماه خود را تسلیم یک خوروی گشت پلیس کرد.

گفتنی است که خبرگزاری اعماق در شامگاه یکشنبه ۴ شهریورماه فیلم بیعت عامل حمله زولینگن را منتشر کرد. در این فیلم کسی که خود را سمرقند القحطانی الشامی از ولایت الخیر (دیرالزور) معرفی می‌کند ضمن بیعت با ابو حفص الهاشمی خلیفه داعش مسیحیان را به انتقام کشتار مسلمانان در مناطق مختلف تهدید می‌کند. در این فیلم که بخشی از آن منتشر می‌شود صحنه‌هایی از نزدیک شدن گرگ تنهای داعشی به محل حمله نیز توسط عامل حمله فیلم برداری شده‌است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.