عزیز إسبر از شخصیت های نظامی نزدیک به رئیس جمهور سوریه و همچنین مسئول گسترش توان موشک های راهبردی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بود.

شب گذشته عزیز إسبر و راننده اش در نزدیکی روستای ربّعو در شرق مصیاف بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در خودرو اش به شهادت رسید.

 

با توجه به آنکه مرکز بحوث العلمیه حماه بارها مورد حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است؛ پس از ترور این شخصیت تاثیر گذاری سوری، انگشت اتهام به سوی رژیم اسرائیل نشانه رفته است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. sarbaz2 یکشنبه, ۱۴ مرداد, ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

    موفقیت های اسراییل در ترور افراد مختلف و اطلاعاتی بیشتر به لطف خانین عرب هست که حاضر هستند برای پول هر کاری بکنند

    پاسخ
  2. ناشناس یکشنبه, ۱۴ مرداد, ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

    خداروشکر خدا قرین رحمتش کنه

    پاسخ
  3. محمد(ل ن) یکشنبه, ۱۴ مرداد, ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

    چنین مهره و مقام مهمی در مقاومت و ارتش سوریه باید خودروش جایی پارک باشه که به راحتی در آون بمب جا سازی کنند؟
    و یا نباید قبل از سوار شدن به خودرو کاملا مطمین باشند که خودروش امن.
    عجب، حتی ما سعی نمیکنیم از دشمنان مان این مسایل رو یاد بگیریم.

    پاسخ
  4. ناشناس یکشنبه, ۱۴ مرداد, ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

    فضای سوریه نه حالا که از زمان ترور مغنیه مشخص بود بسیار آلودست. عناصر نفوذی که به احتمال زیاد حاصل همکاری تنگاتنگ سرویس های اطلاعاتی عربی با موساد هستند ( غربی ها و سیا به کنار ) حالا بعد از جنگ و از هم پاشیدن ساختار کشور و در نتیجه نیروهای نظامی و اطلاعاتی فضای بسیار بازی برای فعالیت های مخرب و تروریستی دارند.

    فراموش نکنیم حتی در محیط بسیار بسیار آلوده لبنان سال ها فرماندهان حزب الله بدون آسیب فعالیت داشتند ولی بعد از بحران سوریه و مجبور بودن به حضور در این کشور ما تعداد زیادی از فرماندهان لبنانی را از دست دادیم با همین دست ترورها. که برخیش هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار داره.

    خلاصه در سوریه باید بسیار مواظب بود. اسراییل از هر تلاشی برای ضربه زدن استفاده میکنه و خوشبختی ای که این رژیم داره این هست که در بسیاری از کشورها نیاز به مامور اطلاعاتی نداره بلکه در هر کشور مزدورانی وجود دارند که براش برای یک ویزا یا چند هزار دلار مزدوری و عملیات کنند. ( در ایران منافقین / در لبنان تکفیری ها و فالانژها! / در سوریه سرویس های اطلاعاتی اردن و عربستان و قطر و امارات و مصر و مزدورانشون و … )

    حتی حادثه انفجار منجر به شهادت عصام و فرمانده نیروهای ویژه حزب الله و … هم در همین دست احتمالا طبقه بندی میشن. حتی شاید کمین شهید همدانی و بسیاری حادثه های مشکوک دیگه.

    خدا این شهید را رحمت کنه و ادستاوردهاش را حفظ کنه و باقی دانشمندان مقاومت را از شر این رژیم خونخوار حغظ کنه به لطف ائمه و البته تلاش بیشتر نیروهای اطلاعاتی.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.