به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” صبح امروز ائتلاف آمریکایی اقدام به بمباران یک بیمارستان میدانی در روستای الشعفه کرد که در پی این حمله تعداد زیادی از مردم بیمار و غیرنظامی به شهادت رسیدند.

طی ۱۰ روز اخیر بر میزان حملات هوایی و توپخانه ای ائتلاف آمریکایی در شرق رود فرات در مناطق تحت کنترل داعش افزوده شده و این امر موجب تخریب های گسترده و افزایش شمار تلفات غیر نظامیان شده است.

 

صبح امروز یک بیمارستان میدانی در روستای الشعفه مورد هدف جنگنده های ائتلاف آمریکایی قرار گرفت و بر اساس آخرین اطلاعات بیشتر از ۶۰ نفر از مردم غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

 

روز گذشته نیز جنگنده های ائتلاف آمریکایی اقدام به بمباران سنگین منطقه القلعه در روستای الکشمه کردند که در کنار تلفات ۳۰ نفری داعش، تعداد زیادی از مردم غیرنظامی نیز کشته شدند. برخی از منابع میزان تلفات را تا ۱۰۰ نفر عنوان می کنند.

در این بمباران ها ۱۰ خانه از جمله دو زندان داعش بصورت کامل ویران شد.

داعش از این زندان ها برای زندانی کردن اهالی منطقه که بعضی از این افراد مدت هاست در اسارت داعش قرار دارند استفاده میکرد.

همچنین تعدادی از اسرای نیروهای دموکراتیک سوریه SDF که اخیرا طی عملیات داعش در منطقه هجین به اسارت گرفته شده بودند در این زندان ها نگهداری می شدند که بر اساس آخرین اطلاعات ۶ نفر از این نیروها نیز در طی بمباران ائتلاف آمریکایی کشته شدند.

 

بمباران وحشیانه خاک سوریه توسط آمریکا و به خاک و خون کشیده شدن مردم غیرنظامی در سکوت جوامع بین المللی همچنان ادامه دارد؛ آیا مردم حاضر در مناطق تحت اشغال داعش انسان محسوب نمی شوند؟؟!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. mostafa پنجشنبه, ۸ آذر, ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.