برنامه “ثریا” با شعار دیدبانی برای پیشرفت، هر چهارشنبه شب با بررسی چالش ها و مسائل روز کشور و با حضور کارشناسان و مهمانان حوزه مرتبط روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

شب گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ویژه برنامه ای با محوریت شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم با عنوان “حماسه مدافعان حرم ، معجزه دهه چهارم انقلاب اسلامی” بروی آنتن رفت.

در این برنامه خلاصه ای از برخی مستند های برجسته شهدای مدافع حرم پخش شد؛ همچنین تلاش شد تا با بررسی وقایع شش سال اخیر در منطقه و نقشی که مدافعان حرم، شهدا و محور مقاومت در خنثی کردن فتنه های عظیم ایفا کردند؛ از نگاهی جدید و متفاوت به این موضوع پرداخته شود.

 

پرداخت و تبیین دستاوردهای عظیم ایران در مقابله با امپریالیسم جهانی در شش سال اخیر در منطقه و بخصوص غرب آسیا، موضوع دیگری بود که در این ویژه برنامه به آن پرداخته شد.

متاسفانه در سالهای اخیر بدلیل فقر تکنیکی رسانه های ایرانی و یا اتخاذ برخی سیاست های سلیقه ای، مانع از آن شده است تا پیروزهای بزرگ ایران و محور مقاومت به درستی به سمع و نظر مخاطبان برسد و بسیاری از مردم از درک و فهم واقعیت های موجود محروم باقی مانده اند؛ پرداختن به این موضوع در برنامه ثریا مسئله مهمی است که باید بیشتر در دستور کار رسانه های اثرگذار قرار بگیرد.

 

از دیگر نکات جالب و منحصر به فرد این ویژه برنامه، عمامه و چفیه خونی شهید سلمانیان بود که از سوی خانواده شهید بزرگوار برای نمایش در برنامه اهدا شده بود؛ موضوعی که این واقعیت را بار دیگر به مسئولین کشور گوشزد می کند که این انقلاب و این ایران بر پایه خون چنین شهدایی بنا نهاده شده و استوار است و تمام مسئولین در پیشگاه خداوند در برابر خون شهدا مسئول و پاسخگو خواهند بود.

 

پیشنهاد میکنم این ویژه برنامه را تماشا کنید؛ همچنین از اعضای برنامه ارزشمند ثریا برای استفاده از نقشه های تحولات جهان اسلام در حین برنامه تشکر و قدردانی می کنیم.

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

    فوق العاده عالی بود

    پاسخ
  2. monadievahdat شنبه, ۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

    لینک دانلود بگذارین

    پاسخ
    1. Mirza شنبه, ۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

      از کانال آپارات تحولات دانلود کنید. آنجا لینک دانلود هست.

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.