فوری | حملات موشکی رژیم اسرائیل به جنوب سوریه.

یکشنبه 3 شهریور 1398 - 04:34
https://iswnews.com/?p=21148

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ساعاتی پیش سامانه های پدافند هوایی ارتش سوریه در جنوب این کشور اقدام به رهگیری اهداف متخاصم بر فراز آسمان دمشق کردند.

بلافاصله پس از این حملات، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیام توییتری ادعا کرد که این رژیم طی عملیاتی پیشگیرانه، حملات نیروهای قدس و گروه های مقاومت علیه اسرائیل را خنثی کرده است.
همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل عنوان کرد که این رژیم به چندین اهداف نیروهای قدس در منطقه عقربا در جنوب دمشق حمله کرده است.
در ادامه ی این ماجرا ارتش صهیونیستی از ترس پاسخ نیروهای مقاومت به این تجاوزات، سامانه های دفاع هوایی گنبد آهنین را به شمال سرزمین های اشغالی منتقل کرده است و نیروهای این رژیم به حالت آماده باش کامل در آمدند.
 
اما از سوی دیگر خبرهای میدانی چیز دیگری را حکایت میکند؛
بر اساس اطلاعات موجود، جنگنده های اسرائیل از فراز جولان اقدام به شلیک چندین موشک به سمت المزه در غرب دمشق و اهدافی دیگر در جنوب دمشق کردند که بر اساس اطلاعات منابع سوری بیشتر این حملات رهگیری و خنثی شدند.
تاکنون تصاویر واضحی از حملات موفق ادعایی اسرائیل منتشر نشده است و کلیپی که از انفجار امشب در شبکه های اجتماعی و حتی خبرگزاری ها منتشر شده است مربوط به انفجار سال گذشته در داریاست و ربطی به حملات امشب ندارد.
 
با این حال “تحولات جهان اسلام” تایید میکند که یکی از موشک ها در منطقه عقربا به زمین نشسته است و در پی این حادثه دستکم چهار نفر از نیروهای حزب الله به شهادت رسیده اند.
 
با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات در اسرائیل مشخصا به نظر میرسد قافیه بر نتانیاهو به تنگ آمده و او از هر راهی تلاش میکند تا برای خود محبوبیت کسب کند و شوی تبلیغاتی امشب نتانیاهو نیز دقیقا در همین راستاست.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد(ل) یکشنبه, ۳ شهریور, ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲

    سلام بر اس ۳۰۰ ها

    پاسخ
  2. ببم جان یکشنبه, ۳ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

    و طبق معمول هیچ پاسخی هم قرار نیست داده بشه

    پاسخ
  3. ناشناس یکشنبه, ۳ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

    طبق گفته منابع سوری ، همیشه بیشتر موشکهارو میزنن ولی بعدا مشخص میشه بیشتر موشکهابه هدف خوردن همونطور که درحملات گذشته دیدیم….درثانی اصلا هیچ هدفی رو موفق نشدن بزنن ،سوال من اینه که چرا هیچ جوابی بهشون داده نمیشه و هنوز ناچاریم برای کم کردن فشار بگیم بعدازحمله ازترسشون به حالت آماده باش درومدن ،خب طبیعیه برادر من ،همه کشورها برای مقابله باخطر احتمالی به حالت آماده باش درمیان….
    این یک واقعیته که داریم کم کم بهش میرسیم ، ماعاجزیم از جواب دادن به صهیون ها ،فقط به دنبال توجیهیم ،اونها تاعراق هم اومدن و حمله میکنن وما هیچ
    ،
    دیگه خسته شدم ازین همه انفعال وشعار

    درآخر شهادت این عزیزان رو هم تبریک وتسلیت میگم ، باشد که بالاخره جواب دندان شکنی به اینهابدن به جای تهدید وشعارهای همیشگی،،،آمین

    پاسخ
  4. ناشناس یکشنبه, ۳ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

    پس بزودی منتظر سورپرایز ایران باشید حرومزادها معلوم یونجتون زیاد شده به جفتک زدن افتادید به زودی ….خوریتونم میبینیم

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.