به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” شرکت ماهواره ای اسرائیلی ImageSat Intl تصاویری از استحکامات در حال احداث در نزدیکی مرز البوکمال سوریه که ادعا میشود یک پایگاه لجستیکی برای نیروهای ایرانی میباشد را منتشر کرد.

شب گذشته برخی رسانه ها از شنیدن صدای انفجار در منطقه البوکمال و حمله هوایی به مواضع نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه مرزی القائم-البوکمال خبر دادند.
به دنبال این خبر امروز تصاویر ماهواره ای از این منطقه منتشر شد؛ در این تصاویر تخریب چندین انبار کامل و یا در حال احداث دیده میشود.
 
بر اساس آنچه که رسانه های غربی و مخالفان ایران اعلام میکنند؛ این منطقه یک پایگاه لجستیک و انبار مهمات ایرانی با نام پایگاه امام علی (ع) میباشد که وظیفه تغذیه بخشی از نیروهای تحت حمایت ایران در سوریه را برعهده دارد.
هرچند که تاکنون هیچ اظهار نظری از سوی مقامات رسمی در خصوص این حادثه منتشر نشده است اما میتوان گفت که این حملات نیز مانند حملات گذشته کار رژیم اسرائیل است.
در صورت صحت این موضوع باید دید که محور مقاومت تا چه زمانی در برابر این تجاوزات سکوت خواهد کرد…

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. نعیم سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

    این شیطنتها اگر بدون جواب بداند باعث گستاخی بیشتر دشمن صهیونیستی میشود. ضمن اینکه عدم پاسخگویی به چنین تجاوزاتی زیبنده مقاومت نیست.

    پاسخ
  2. ناشناس سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

    بااجازه ،سوال داشتم.. خبر عقب نشینیه نیروهای سوری از مورک وخان شیخون به دستور روسیه صحت داره؟!

    پاسخ
    1. Mirza سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹

      خیر.

  3. ببم جان سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

    سامانه های پدافندی داخلی توانایی مقابله با جنگنده های اسراییلی رو ندارن؟اگه دارن که بعید میدونم پس چرا تو پایگاه های ایرانی مستقر نمیشن؟

    پاسخ
  4. ناشناس سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

    سکوت در برابر تجاوزات نیست کاری از دستشون برنمیاد بنده خداها

    پاسخ
    1. محمد(ل ن ) سه شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

      احتمالا نگران مقابله به مثل آمریکا هستن که در شمال سوریه جا خوش کردند، حالا میبینیم که خیانت کردهای جدایی طلب به منطقه چه ضررهای دارند‌.
      ضمنا میرزای بزرگوار در منابع خبری دیگر گفته شده که این بمباران که توسط هواپیماهای بدون سرنشین بوده ۳۸ شهید و
      زخمی از نیروهای در بر داشته، از طرفی مگر رژیم کودک کش با هواپیمای بدون سرنشین میتواند از مناطق اشغالی در شب بیاد تا ابوکمال؟ پس احتمال داره از طرف هواپیماهای آمریکا در خاک اشغال شده شمال سوریه باشه.

    2. Mirza چهارشنبه, ۲۰ شهریور, ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲

      در خصوص تلفات دروغ میگویند و یا نادرست است، پایگاه در حال احداث است و اصلا هیچ نیروی خاصی در پایگاه مستقر نیست و اصلا انبارها هم بدون مهمات است و خالی…. از تصاویر نیز مشخص است که انبارها خالی بوده…
      در مورد اینکه چه کسی زده یا پهپاد بوده و یا جنگنده اصلا مهم نیست چرا که یا آمریکا بوده و یا اسرائیل و هدف هم کارشکنی و به تعویق انداختن بازگشایی گذرگاه بوکمال.

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.