برایان هوک، سردار قاآنی را تهدید به ترور کرد

پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 14:47
https://iswnews.com/?p=26723

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ “برایان هوک” رئیس گروه اقدام علیه ایران و مشاور سیاست خارجه آمریکا، “سردار قاآنی” فرمانده سپاه قدس را تهدید به ترور کرد.

“برایان هوک” که به همراه ترامپ به سوئیس و اجلاس داووس سفر کرده است، در گفتگو با رسانه سعودی شرق الاوسط گفت:

_از اقدام دفاعی که در حمایت از دیپلمات‌ها و سربازان آمریکایی و جلوگیری از حمله احتمالی و در حال طراحی قاسم سلیمانی انجام دادیم، حمایت گسترده‌ای را به دست آوردیم.
_خطرناک‌ترین تروریست جهان را از میدان نبرد خارج کردیم.
_با ترور او منطقه امن تر می‌شود، زیرا سلیمانی همچون آدامسی بود که گروه‌های نیابتی ایران در منطقه را دور خود جمع می‌کرد و مرگ وی خلائی را ایجاد می‌کند که ایران قادر به پر کردن آن نیست.

_اگر قاآنی نیز رویکرد کشتن آمریکاییها را ادامه دهد، به سرنوشت قاسم سلیمانی روبرو خواهد شد.
_پرزیدنت ترامپ از سالها پیش روشن کرد که هرگونه حمله به آمریکاییها و منافعش با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.
_ایران اکنون می‌فهمد که نمی‌تواند به آمریکا حمله کند و از آن جان سالم به در ببرد. ما رژیم و عوامل آن را مسئول هرگونه حمله به آمریکاییها و منافعش در منطقه خواهیم دانست.

 


پی‌نوشت:
تهدیدات و اظهارات تند مقامات آمریکایی علیه ایران مطلب جدیدی نیست، اما نکته جالبی که در این خصوص قابل بررسی است اینست که وزارت خارجه آمریکا بعد از توافق برجام، جهت مقابله و فشار بر ایران مشاور ویژه و کارگروه تخصصی تشکیل داده است و وزارت خارجه ما برای مقابله با آمریکا حتی گروه تلگرامی هم ندارد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. m.a پنجشنبه, ۳ بهمن, ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

    شمارو ارجاع میدم به تحلیل آقای معصومی زارع و ابتدا قسمت ۱۴ تحلیلشون که معنی حرف یه بنده خدایی که (گفت: من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم) چیه….تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…!!!!!!!
    من موندم کی باید به برخی مسئولین ما دشمنی آمریکایی ها با ما اثبات بشه….مذاکرات زمان دولت سازندگی درس عبرت نشد؟برجام درس عبرت نشد؟باز دوباره دارن حرف مذاکره میزنن!!!!
    درد داره که خونت باید ریخته بشه تا اثبات بشه که مفت خور نبودی تا اثبات بشه حرفت حقه.
    و اما در مورد پی نوشت:
    دوستان قبلا فشار ایمیلی و خودکار پرت کردن انجام دادن.
    حرف و درد و دل زیاده اما حوصله نوشتن نیست…خدا خودش بهترین شاهد و قاضی.

    پاسخ
  2. ناشناس جمعه, ۴ بهمن, ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

    من نمیدونم این لیست بی خاصیت تروریسم ما کجاست؟ وقتی به این روشنی ترور میکنند و میگن ما ترور کردیم و باز هم تهدید میکنند و طبق قاعده توسط مجلس خصوصا امران این اقدام اخیر ( ترامپ، پمپئو، هوک، میلی و اسپر ( بدبختانه به اسم درج نشدند در بیست گویا و با عنوان کلی مسخره درج شدند) رفتند تو اون بیست ضد تروریسم چطور میشه از مسیح علینژاد گرفته تا هر کسی که با این افراد مصاحبه، ملاقات و … میکنه بالافاصله به عنوان تهدید وارد این لیست نمیشه تا اقدامات مقابله ای با خودش، خانوادش، دارایی هاش انجام بشه؟ ترکیه هنوز فقط با یک کودتای مشکوک مواجه بود لیست تروریسمش را بروز کرد ما با خود اصل ترور مواجهیم انگار خودمون هم باور بهش نداریم.

    پاسخ
    1. مولا جمعه, ۴ بهمن, ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

      خاک برسر مجلس ودولتی که نمیتونه ونمیخواد از حیثیت اسطوره هاش حتی به صورت کلامی حمایت کنه و بیانیه محکمی بدهد.

    2. مولا جمعه, ۴ بهمن, ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

      این آمریکا ی بی شرف با این حرفها میخواد اثر سیلی ما رو کمرنگ کنه و از چالش آبروی از دست رفتش فرار کنه . مثل کسی که کتک خورده و فرار کرده ومیره از دور فحش میده وتهدید میکنه
      به خدا تاصبح ظهور چیزی نمونده به شرط وحدت وپایداری

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.