آخرین اخبار از عملیات انصارالله در جبهات شرقی

شنبه 5 بهمن 1398 - 06:02
https://iswnews.com/?p=26804

آخرین اخبار از عملیات انصارالله در جبهات مارب، نهم و الجوف

انصارالله موفق به پاکسازی منطقه مجزر و روستاهای تلبیس و ام سلم در جاده مفرق الجوف_الحزم واقع در غرب استان مارب از سیطره ائتلاف سعودی شد.
مجزر مرکز مدیریت مجزر در استان مارب است.

 

انصارالله مناطق بران، المداریج، الحول، وادی ملح، کوه السلطا، کوه حارم در جبهه مدیریت نهم (شمال شرق صنعاء) را از سیطره ائتلاف سعودی آزاد کرد.

 

درگیریهای این جبهه هم اکنون در پایگاه فرضه جریان دارد.

 

انصارالله عملیاتهای دیگری را هم در محور شمالی نوار جاده مارب تا مفرق الجوف، و همچنین شرق صرواح آغاز کرده است که پایگاههای ماس و کوفل را هدف حمله قرار داده است.

در صورت قطعی شدن پیشرویها در این جبهات اخبار و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. طاها شنبه, ۵ بهمن, ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

    قسمتهای کوهستانی مارب به تصرف انصارالله در می آید و قسمتهای بیابانی همچنان در تصرف ائتلاف خواهد بود. همین اتفاق در الجوف هم اتفاق خواهد افتاد. ساختار نیروهای تحت فرماندهی انصارالله و تجهیزات مورد استفاده و تاکتیک تکیه بر نیروی انسانی بجای تجهیزات سنگین برگ برنده انصارالله طی درگیریهای این مناطق است. انصارالله و متحدانش باید در مناطق با پستی و بلندی کمتر مانند نواحی بیابانی و ساحلی از تاکتیک دیگری استفاده کند. ضعف مشهود در ساخت سنگر، اختفا و استتار بزرگترین عامل تهدید کننده نیروهای انصارالله است که بیشتر شامل رزمندگان قبایلی میشوند. بومی بودن نیروها بزرگترین امتیاز این سیستم جنگی است و در صورتی که قبایل دیگری نیز به این ساختار بندی ملحق شوند میتوان انتظار داشت که نبردها در مناطق شمالی و غربی تمام شود.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.