به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در ادامه عملیات نیروهای حزب الله، فاطمیون و نیروهای سوری در جنوب غرب شهر حلب مناطق و روستاهای القراصی، مزارع قراصی و قلعجیه از اشغال تروریست های تحریرالشام آزاد شد.

در دو روز گذشته ابتدا نیروهای مقاومت با نفوذ در مزارع القراصی در جنوب خان طومان موفق شدند خود را به قلعجیه برسانند و آن را تثبیت کنند؛ اما در ادامه ارتباط عقبه نیروها با خان طومان تقریبا قطع شد؛ ما از این موضوع اطلاع داشتیم اما برای جلوگیری از خطرات احتمالی از نشر آن خودداری کردیم…
در ادامه، حمله نیروها از محورهای دیگر به روستای القراصی موفقیت آمیز بود و در نهایت با آزادسازی کامل قراصی و مزارع القراصی، کل منطقه مذکور به کنترل نیروهای مقاومت درآمد.

همچنین در محور شمالی خان طومان نیز، حرش خان طومان و تلول حزمر و خربه خرص از اشغال مسلحین آزاد شد و بدین ترتیب پست نظارتی ترکیه در خربه خرص در جنوب حلب بطور کامل در محاصره نیروهای مقاومت و ارتش سوریه درآمد.

درگیریها در جنوب و غرب حلب ادامه دارد… در صورت تغییر نقشه میدانی اطلاع رسانی خواهد شد.

نقشه آنلاین

برای نمایش نقشه در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محسن از اصفهان شنبه, ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

    سلام و خسته نباشید
    کار بسیار درست و بجایی انجام دادین

    پاسخ
  2. مصطفی شنبه, ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

    وقایع حلب رو میبینم یاد ۴ سال پیش می افتم مبینم حلب چه روز هایی رو پشت سر گذاشته…یادمه ۴ سال پیش العیس ازاد شده بود….در کل نقشه حلب رو دارم میبینم یاد خاطرات تلخی که ۴ سال پیش اتفاق افتاده می افتم…به یاد تمام رزمندگانی که ۳ سال پیش در العیس و خان طومان به شهادت رسیدن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.