علی اف به چهار ماه حبس محکوم شد!

دوشنبه 12 اسفند 1398 - 23:57
https://iswnews.com/?p=29164

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ حاج الهام علی اف جانشین رهبر حزب اسلام آذربایجان امروز صبح در دادگاه شهر سبائیل بر اساس ماده ۲۷۴ قانون به جرم آنچه که «خیانت به دولت» نامیده شده است به چهار ماه زندان محکوم شد.

اینکه چه اقدام وی «خیانت به دولت» تلقی شده است اطلاعاتی در دست نیست. دستگیری ناگهانی و محاکمه سریع وی در نوع خود قابل تامل است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس سه شنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

    واقعا عجیب هست که دولت کثیف آذربایجان متدینین رو به به بهانه‌های واهی روانه زندان کند!؟

    پاسخ
  2. رها سه شنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

    سلام چرا دولت خواب است؟ مگر ماام القرای جهان اسلام نیستیم؟چرا زکزاکی تنهاست؟؟ آیا این ویروس و ترس از اون تنبیهی برای ما نیست که بیخیالیم و حداقل دعا هم نمیکنیم.

    پاسخ
  3. رها سه شنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

    سلام ببخشید الان بعنوان رضا پست گذاشتم بعدش رفتم و نیت خالصانه شما رو مرور کردم ببخشید چطور میشه با شما و اهداف شما پیوند خورد ؟چطور میتونیم کمک کنیم ؟ نه فقط مالی . من ایده های نوی در زمینه کارهای جهادی دارم

    پاسخ
    1. Mirza چهارشنبه, ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

      سلام علیکم. میتونید ایمیل بزنید، یا به ایدی تلگرام کانال پیام بدید و یا همینجا مطرح کنید.

  4. ناشناس یکشنبه, ۱۸ اسفند, ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

    خوب این تقیه برای چی است حرکات انقلابی در کشورهای مختلف دنیا بیشتر دچار شعار زدگی شده است این فرد بجای اینکه شعارهایی علیه رژیم باکو بدهد می توانست ۴ ماه در زندان برود ۴۰ نفر را می توانست نماز خوان کند الان من ترک اردبیل که بارها باکو رفته ام ۹۰ درصد مردم دیده ام نماز خواندن را نمی دانند یا مثلا نیجریه ۵۰ درصد مسیحی است نمی دانم زاک زاک چرا مرد به آن بزرگی در این کشور مسیحی شعار فلسطین داده و الان ۱۲ میلیون شیعه را بدون رهبر کرده ما باید راه امام موسی صدر را برویم که حتی مسیح آرزوی مرید او بودن را دارد حرف اما مخمینی که فرموده شاه برود امام موسی صدر را رهبر ایران می کنم را که بروید بخوانید کمی با مطالعه و تحقیق انقلاب کنیم نباید بدون فکر حرفی بزنیم اینو به مقامات عالی رتبه سپاه برسانید من بارها به این سرداران استانی می گویم شما هم بگویید- باید برخی جاها تقیه نمود مثل شیخ صفی الدین اردبیلی که ایران سنی ا شعه نمود یا مثل حاجی ولی بکتاش که امپراطوری روم را با کمک بدالدین و کمال طورلاق علوی نمود روید تاریخ تشیع را بخوانید

    پاسخ
    1. Sina جمعه, ۲۳ اسفند, ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

      خداوکیلی درست جمله بندی کن بفهمیم چی میگی
      لازم به ذکر است حاج الهام علی اف از معدود رهبران اسلامی هست که هیچ حرفی ضد دولت باکو نزده

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.