استقرار نظامیان سعودی در استان قطیف

یکشنبه 18 اسفند 1398 - 19:49
https://iswnews.com/?p=29374

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ نیروهای امنیتی سعودی استان قطیف را به دلیل شیوع بیماری قرنطینه و عبور و مرورها را محدود کردند.

با توجه به پیش آمدن مسائلی چون غیبت چند روزه ملک سلمان و انتشار خبر مرگ وی، دستگیری شاهزادگان سعودی، دامن زدن به اخبار شیوع بیماری، بستن و محدود کردن مسیرهای ارتباطی با کشورهای همسایه و… در چند روز اخیر عربستان، بنظر می‌رسد اتفاق مهمی در این کشور در حال رخ دادن است. اتفاقی که شیعیان قطیف نیز بایستی در قرنطینه شاهد آن باشند.

 

رسانه های منتقد سعودی معتقدند “محمد بن سلمان” در گذشته هم موقعیتهای بهتری برای بازداشت شاهزادگان داشته است اما چرا الان باید محمد بن نایف و احمد بن عبدالعزیز دستگیر شوند، آنهم به اتهام خیانت و کودتا!

 

اهالی و رسانه های محلی قطیف ادعاهای سعودیها مبنی بر انتشار بیماری از قطیف را تکذیب کرده و حکومت را متهم به بازداشت دهها نفر از اهالی این استان در روزهای اخیر می‌کنند.

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس دوشنبه, ۱۹ اسفند, ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴

    شیعه های سعودی برای دچارمشکل نشدن دربرگشت از قم ومشهد مهرگذرنامه نمیخوره پاسپورتشون،،متاسفانه مثل بقیه به کورونامبتلاشدن و حتی سعودیها ازسرناچاری اعلام کردن هرکس بگه ازایران اومده عفومیخوره،حتی علمای شیعه قطیف هم ضمانت دادن وخواستار این کارشدن اوضاع قطیف خوب نیست ازنظر این بیماری،همه ادارات و محال تجاری تعطیل شدن اونجا….

    پاسخ
  2. ناشناس دوشنبه, ۱۹ اسفند, ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

    درادامه پیام قبلی ؛کوروناحتی درسوریه هم شدیدا رفته وازدمشق به طرطوس ولاذقیه،، بهتره ازمنابعتون بخواین این خبر رو چک کنن..یکی ازمنابعی که من ازش این خبرو نقل میکنم یه خبرنگارسوری مقیم لاذقیه هست….بهتره نیروهای مقاومت مواظب باشن….شماهم بعداین همه مدت یه پست راجب این بیماری و چگونگی برخورد باهاش نزاشتین..باورکنید بُعد امنیتی هم داره

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.