به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” از ظهر امروز ۱۱ خودروی هلال احمر بهمراهی تعدادی اتوبوس برای خروج داعش از مناطق مرزی لبنان و سوریه در منطقه الرومیات حاضر شدند.

عملیات خروج دواعش به همراه خانواده هایشان از منطقه آغاز شده است. بر طبق توافقات صورت گرفته مقصد اتوبوس ها شهر بوکمال در نزدیکی مرز عراق خواهد بود.

از تعداد دقیق دواعش اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس دوشنبه, ۶ شهریور, ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

    آقا یه سوال دارم تا چند وقت پیش در قلمون غربی و حومش ۳ منطقه تحت کنترل تروریست ها بود ۱.عرسال( اکثرا النصره و…) ۲.راس بعلبک عمدتا داعش و یک منطقه کوچک سومی هم بود به اسم برکه الفخته که منطقه کوچک مرزی و در غرب فلیتا واقع شده بود وقتی منطقه اول از وجود تروریستهای النصره پاکسازی شد و بعد راس البعلبک از داعش … سایتهای ارائه دهنده نقشه سوریه نا خوداگاه برکه الفخته را نیز تحت سیطره ارتش سوریه نشن دادن در صورتی که خبری از درگیری و یا انتقال در این منطقه نشده بود!!! پس چطوری یک دفعه توی نقشه ها آزاد شده اعلام شد. این منطقه دست داعش نبوده! دست سایر تروریست ها بود و من هیچ خبری از درگیری در این منطقه توی اون سایتهای ارائه دهنده مپ های عمومی ندیدم؟ الان وضعیت منطقه برکۀ الفخته

    پاسخ
    1. Mirza دوشنبه, ۶ شهریور, ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

      چنین اسمی تا حال نشنیدم . شاید نام دیگری داشته باشد.
      بصورت کلی بعضی از نقاط نه در سیطره ارتش هست و نه مسلحین و بعد از پیشروی ها و گذر از منطقه، بصورت خودکار در اختیار گروه حاکم بر منطقه محسوب میشود .

  2. مهرداد سه شنبه, ۷ شهریور, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

    چرا داعشیها رو میفرستن سمت دیگه از خاک سوریه که داعش در اونجا دار میجنگه چرا اینا رو نمیکشن یا دسگیر نمیکنند اینا دوبار میرن یه سمت
    دیگه از خاک سوریه که که داعش اونجا رو اشغال کرد اینا دوبار سلاح میدن دستشون تا با نیروهی مقاومت بجنگن اخه چرا??????

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.