سخنگوی گردانهای شهید عزالدین القسام با صدور پیامی نسبت به هرگونه اقدام صهیونیست ها در اشغال اراضی جدید در کرانه باختری به شدت هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی تحولات جهان اسلام ابو عبیده سخنگوی گردانهای قسام که در سالروز عملیات اسارت گلعاد شالیط سرباز صهیونیست در سال ۲۰۰۶ سخنرانی کوتاهی ایراد کرد گفت:
در هر عملیات تبادل اسرا در آینده فرماندهان بلندپایه واسرایی که در به هلاکت رساندن صهیونیست ها نقش داشتند قطعا حضور خواهند داشت و اشغالگران چه با میل خود چه با زور این بها را خواهند پرداخت.

ابو عبیده بر التزام مقاومت و تعهدش بر آزادی اسرا تاکید کرد و افزود که عملیات تبادل اسرای جدید با اشغالگران جزء اولولیت های مقاومت قرار دارد.
وی افزود: گزینه های مقاومت در این پرونده برای تحمیل اراده خود بر دشمن بسیار است تا جایی که اشغالگران را مجبور خواهد که بهایی بپردازند که تا کنون نپرداخته اند.

سخنگوی گردانهای شهید عزالدین القسام با اشاره به طرح صهیونیست ها برای اشغال سرزمین های کرانه باختری و دره اردن گفت: مقاومت تصمیم صهیونیست ها مبنی بر اشغال کرانه باختری و دره اردن را به مثابه اعلام جنگ به ملت فلسطین می داند و کاری خواهیم کرد که دشمن از پشیمانی اجرای تصمیم خود انگشتان خود را گاز بگیرد!

گفتنی است در عملیات “توهم بر باد رفته” در ۴ تیر ماه سال ۱۳۸۵ شمسی گلعاد شالیط گروهبان ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گردانهای قسام در آمد ودر سال ۲۰۱۱ میلادی پس از ۵ سال اسارت با ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی مبادله شد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس پنجشنبه, ۵ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

    این داستان ؛ حماس و رجزخوانیهای بیفایده اش

    پاسخ
  2. ناشناس پنجشنبه, ۵ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

    همین دیروز باز با جبهه شعبی در غزه درگیر شدنا،شماها اول خودتون متحد شین بعد تهدیدکنید این صهیونیستارو….

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.