ابوعلی الحاکم به جبهات الجوف رفت

شنبه 21 تیر 1399 - 16:29
https://iswnews.com/?p=33557

در پی نجات تنها بازمانده‌ی جنایت نیروهای منصورهادی علیه قبیله آل سبیعیان، ابوعلی الحاکم برای متحد کردن قبایل منطقه علیه ائتلاف سعودی به الجوف رفت.

در این جنایت که ۹ نفر از اعضای قبیله آل سبیعیان (ساکن در منطقه وادی عبیده واقع در شرق استان مأرب)، به جرم حمایت از انصارالله و عدم همکاری با ائتلاف سعودی توسط نیروهای منصورهادی کشته شدند، تنها نوجوانی به نام “عبدالله محسن سبیعیان” جان سالم به در برده است. وی توسط بزرگان قبایل منطقه به الجوف منتقل شده است.

 

“عبدالله یحیی الحاکم” (ابوعلی) رئیس سازمان اطلاعات انصارالله، پس از سفر به استان الجوف با بزرگان قبایل بکیل، مذحج، حمیر و حاشد دیدار کرده و ضمن تجدید پیمان، مشارکت آنها در نبردهای مأرب و الجوف را دریافت کرده است.

 

ابوعلی الحاکم از فرماندهان به نام انصارالله است که فاتح نبردهای دماج، فتنه علی عبدالله صالح در صنعاء و عملیات فأمکن منهم در الجوف بوده است. وی در لیست سیاه ائتلاف سعودی قرار دارد و متهم به روابط نزدیک با سپاه قدس و حزب الله است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس شنبه, ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

    انگاری این دیدارابرامتحد کردن قبایل و یکسره کردن کارماربه

    پاسخ
  2. ناشناس شنبه, ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

    سلام پس پیشروی تو جنوب مارب چی شد
    یه سوال دیگه اینکه کدوم قبایل مارب با انصارالله روابط خوب دارن مثلا همین قبیله عبیده که تو مناطق نفت خیز هست آیا قبایل دیگه هستن مثلا در جنوب مارب‌

    پاسخ
    1. محراب یکشنبه, ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

      سلام مطلب https://iswnews.com/29888 را مطالعه بفرمایید

  3. علی یکشنبه, ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

    از سعودی های نجش هیچی بعید نیست از تیکه تیکه کردن یک نفر تا قطع کردن سر (منظورم بریدن سر نیست با شمشیر سرش رو زدن بوده عده ایی اشتباه میگیرن این دو تا رو با هم )یکی از حاجیان ایرانی توی جلوی خونه خدا اینا هیچ خیلی از حاجی هایی که مردن توی عربستان فقط فقط جرمشون یک چیز بود ایرانی بودن اونا نمیدونم داستان میدونید یا نه ولی اشک من در اومد سر مظلومانه مردن اونا تقاص تمام خونه ها جنایت هاشون این سعودی ها سلفی های نجس رو باید پس بدن تنها چیزی که ارومم میکنه همینه

    پاسخ
  4. محمد یکشنبه, ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

    بر دستان و شانه های پرقدرت شما بوسه میزنم

    پاسخ
  5. سعید یکشنبه, ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

    مرگ برال سقوط

    پاسخ
  6. ناشناس یکشنبه, ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

    تا این شیر مردان هستند،کفتارها هم در کمینند،

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.