به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۲ تیر ماه به وقت ایران) ناو آبی خاکی یواس‌اس بونهوم ریچارد حاضر در پایگاه سن دیگو کالیفرنیا پس از وقوع یک انفجار نسبتاً قوی دچار آتش سوزی شده است. و تا به این لحظه ساعت‌ها از زمان آغاز آتش‌سوزی و انفجار در این ناو جنگی آمریکایی می‌گذرد و چندین ملوان تاکنون مجروح شده اند.

تعداد ملوانان حاضر بر روی این ناو ۱۶۰ نفر بوده و تا این لحظه تعداد ۵۷ نفر مجروح شده اند که بجز ۵ نفر مابقی بصورت سرپایی درمان شده‌اند.

با توجه به تداوم این آتش‌سوزی احتمالاً این ناو توانایی عملیاتی خود را از دست خواهد داد. ارزش این ناو حدود ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

شعار ناوشکن آمریکایی بونهام ریچارد: «من هنوز شروع به جنگیدن نکرده‌ام»!!!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

    الان رسانه ها نمیگن حمله سایبری اسرائیل بوده؟چرا bbc و سایر رفقا الان ساکتن؟ هر اتفاقی تو ایران بیفته حمله سایبری و اقدام خرابکارانه است ولی همون اتفاق تو آمریکا صرفا یه اتفاقه! احیانا گروهی به نام گورخران آمریکا مسئولیت انفجار رو به عهده نگرفتن؟

    پاسخ
  2. ناشناس سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

    میرسه روزی که آمریکا از میانه آتلانتیک این ورتر نیاد.اون روز دور نیست بسیار نزدیکه بسیار

    پاسخ
  3. ناشناس سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

    ۲۲سال خدمت کرده ،ساختش۱۹۹۸ هست

    پاسخ
  4. علی سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲

    دمت گرم محمد اقا گورخر ها رو خوب اومدی فعلا هیچی تایید تکذیب نشده این جور اتفاق ها هم میفته به یک دلیل توی نظامی گری معمولا این جور مسائل کم پیش میاد ولی میاد

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.