به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” با گذشت دو روز از آغاز ناآرامی ها در مرز دو کشور واقع در منطقه مرزی بین دو شهرستان تووز و تاووش ، حملات پهپادی دو طرف بار دیگر وضعیت را متشنج کرد.

وزارت دفاع ارمنستان ضمن انتشار تصاویری از هدف قرار دادن مواضع طرف مقابل، با انتشار بیانیه ای از کشته شدن دو نظامی خود خبر داد و آذربایجان را به استفاده از سپر انسانی در جنگ متهم نمود. در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است که جمهوری آذربایجان واحد های توپخانه خود را در میان خانه های مسکونی روستای دوندور قوشچو مستقر کرده است.

وزارت دفاع آذربایجان نیز جان باختن شش نظامی دیگر از جمله سرلشگر پولاد هاشیم‌اُف یکی از فرماندهان ارشد ارتش این کشور را تایید کرد.

همچنین عصر امروز تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که سقوط یک پست مرزی جمهوری آذربایجان به دست نیروهای ارمنی را نشان می داد که احتمالا متعلق به پایگاه ویران شده صبح امروز هستند.

تصاویری از هدف قرار دادن مواضع مرزی ارمنستان توسط آذربایجان
تصاویری از هدف قرار دادن مواضع مرزی آذربایجان توسط ارمنستان
تصاویری از هدف قرار دادن پهپاد هرمس ۹۰۰ آذربایجان (ساخت اسرائیل) توسط ارتش ارمنستان


برای نمایش نقشه در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. امیر سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

    چندین بهباد ارمنستان ساقط شدن و کلی از مواضع ارمنستان نابود شدن اونوقت شما فقط همینارو گذاشتی؟

    پاسخ
  2. علی سه شنبه, ۲۴ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

    اسرائیل از اول انقلاب تا الان داره توی اذربایجان کلی کار میکنه برای کار های که علیه ایران انجام بده از اونجا هم دارن کشور های دیگه رو پوشش میدن تا بتونن ایران گرو های طرفدار ایران تحت فشار قرار بدن اگه بخوام بگم والله از لحاظ تاریخی ارمنستان بوده از زمان ماد ها تا امروز حالا نمیدونم چطور جمهوری اذربایجان تشکیل شد معلوم میشه زد بند بوده یک سری کار های قدرت های پشت پرده بوده و گرنه اذربایجانی کلا نباید میبود

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.