مذاکرات برای نجات مأرب شکست خورد

سه شنبه 31 تیر 1399 - 01:55
https://iswnews.com/?p=33810

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ میانجیگری قبایل منطقه مابین انصارالله و دولت مستعفی منصورهادی که برای جلوگیری از جنگ ‌مأرب و در روزهای اخیر آغاز شده بود، شکست خورد.

بنا بر اظهارات منبع میدانی تحولات جهان اسلام، پس از ارائه‌ی پیشنهاد میانجیگری از سوی برخی سران قبایل منطقه به طرفین درگیر در مأرب، انصارالله حملات به مأرب را متوقف کرد و در نهایت سران حزب اصلاح و دولت مستعفی منصورهادی شروط منصفانه انصارالله برای صلح و تسلیم مأرب را رد کرده اند.

با این حساب آغاز حملات انصارالله در محور غرب، جنوب و شمال استان مأرب طی روزهای آتی قریب الوقوع است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۹

    سلام چرا ما به یمن کمک دارویی نمیکنیم ما تو ایران تو سپاه و ارتش هواپیما ایلیوشین ۷۶ داریم ‌که توانایی ریختن ۴۰ تن بار با چتر رو داراست حتی نیازی به فرود در فرودگاه یکن نداره کافیه خودشون به یمن برسونن و بار دارو با چتر بریزن ما قبلا به یمن هواپیما فرستادیم ولی تا رسید صنعا ائتلاف که دید نمیتونه جلو هواپیما بگیره باند فرودگاه زدن تا نتونه فرود بیاد ولی هواپیما ایلیوشن ۷۶ نیازی به فرود آمدن نداره بار با چتر میریزه کاش خبری در این باره تهیه کنید الان یمن زیرساخت بهداشتی نداره بخاطر جنگ تو این اوضاع کرونا متمعنم که تلفات بالا داره حداقل به از این طریق مسئولان آگاه کرد که همچین توانایی برای کمک حداقلی دارو به یمن استفاده کرد.ممنون از خبرگزاری خوبتون

    پاسخ
    1. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

      مخاطره زدن هواپیما هست . اما اگر پدافند هواییشون ارتقاء داده بشه که مانع پشتیبانی متجاوزان از مزدورانشان شود ، انصار الله می تونه به سرعت محاصره رو برداره . کاش فرمول ساخت رو بهشون می رسوندن و ..‌. الحمد لله الآن ایران پدافند برد بلند رو داره اگه برد متناسب به انصارالله داده بشه خوبه …

    2. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

      دفعه قبل هواپیما فرستادن ائتلاف جرعت همچین کاری نداشت آخر سر مجبور شد فرودگاه صنعا بمباران کنه تا نتونه فرود بیاد ولی این هواپیما نیازی به فرود نداره با چتر بار میریزه بیخ گوش آمریکا نفت کش بدون اسکورت اونم ۵ تا فرستادیم جرعت نکرد غلطی کنه اون که خودشو ابر قدرت میدونه این ائتلاف پفکی عربی جرعت کنه هواپیما ما رو بزنه این اعلام جنگ هرگز همچین کاری نمیکنن.

    3. ناشناس چهارشنبه, ۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

      ونزوئلا حاکمیتش ، حاکمیت رسمی بین المللی است ، اما متاسفانه انصار الله رو و دولتش به عنوان یک حاکمیت مشروع و مقبول بین المللی نمی شناسند . دفعه قبل هم هواپیما مسافری بود ، و هم جرئت سعودیها شاید تا این حد نرسیده بود .

  2. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

    از عزیزان تحولات جهان اسلام تشکر ، وفقکم الله لمرضاته

    پاسخ
  3. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

    مداومت بر دعای بسیار کوبنده مرزداران را از دست ندهیم . دعای ۲۷ صحیفه سجادیه . صوت و متن با جستجو در اینترنت قابل دسترسی است .

    پاسخ
    1. ناشناس چهارشنبه, ۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

      چه خوب است این دعا را هر روزه بعد از نماز زمزمه کنیم . کسانی که تا کنون نخوانده اند یا حتی سواد خواندن ندارند می توانند صوت گرفته شده از اینترنت رو هم زمان با گوش دادن هم خوانی کنند .

  4. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

    شروط منصفانه انصارالله برای صلح و تسلیم مأرب ??

    پاسخ
    1. ناشناس چهارشنبه, ۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

      وقتی انصار الله دست بالاتر رو داره به طبع این شروط منصفانست

  5. ناشناس سه شنبه, ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

    فرصت مذاکره ای انصار الله به فریب خوردگان متجاوزان به اتمام رسید

    پاسخ
  6. ناشناس چهارشنبه, ۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

    سلام جمعیت مناطق تحت سیطره انصارالله و دولت نجات ملی چقدره یعنی منظورم فقط جمعیت تشیع نیست کل جمعیتی که در مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی اند چند میلیون نفر‌

    پاسخ
  7. علی اس اس چهارشنبه, ۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷

    خدا قوت به این رزمندگان یمنی من توی این دمای هوا زیر نور افتاب کار کردم نابود شدم این مجاهدین خدا با پای پیاده دست خالی تشنه بی امکانات چه کار میکنن واقعا یک معجزه هست نه چیز دیگه

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.