به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ گروه اصحاب الکهف با انتشار تصاویری از انهدام یک فروند پهپاد آمریکایی در آسمان منطقه الصینیه واقع در استان صلاح الدین خبر داد.

گروه اصحاب الکهف با انتشار بیانیه‌ای، انهدام پهپاد آمریکایی در الصینیه را به جهت انتقام شهادت دو نفر از نیروهای حشدالعشائری که هنگام به غنیمت گرفتن پهپاد ساقط شده قبلی توسط پهپاد دیگر هدف قرار گرفتند، عنوان کرد.

پس از این حمله که در شب گذشته انجام گرفت، جنگنده‌های آمریکایی اقدام به گشت زنی گسترده ای در این منطقه کردند.

منطقه الصینیه به واسطه همجواری با فرودگاه K2 و همچنین نقش مواصلاتی جاده موصل_تکریت و جاده الحدیثه واقع در استان الانبار، از اهمیت بالایی در حفظ امنیت منطقه برخوردار است.

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی اس اس شنبه, ۴ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸

    عجب کم عقلی اون پهباد رو میشه دوباره ساخت بهترش رو هم میشه ساخت ولی یک ادم نمی تونن بسازن من جاشون بودم یک ضربه سنگین می زدم به امرکیا که جبران خون اون دو همرزمشون بشه با زدن یک پهباد یا هر وسیله دیگه به هیچ وجه جبران خون یک نفر یا انتقام نمیشه همونطور که اون ها از عمد از نیرو های مقاومت رو میکشن ما هم باید جبران کنیم حالا یک عده دم از انسانیت بخشش میکنن که من موندم بخشش برای کی کشور هایی که یک کشور دیگه رو اشغال کردن باعث ریختن خون خیلی ها شدن بعد بیاییم این ها رو ببخشیم

    پاسخ
  2. ناشناس شنبه, ۴ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶

    یعنی شما متوجه نشدید که در حمله چندشب پیش اسراییل به سوریه که گفتن فقط هفت تا نظامی سوری زخمی شدن !! یک نفر از اعضای حزب الله جونشو از دست داد بعد امروز چندتا خمپاره به جولان اشغالی خورد و امشب اسراییل درتلافیش حمله کرد به قنیطره؟!؟!؟! باعث تعجبه

    پاسخ
  3. سید شنبه, ۴ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

    سلام
    پهپاد ساقط شده قبلی؟

    پاسخ
  4. زیتون شنبه, ۴ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

    تله اصلی را که باید برای همون جنگنده های گذاشت که تا تق و توقی میشه شروع به گشت زنی میکنن…..جاساز کردن یک تیر موشک پدافندی در بین باقالی ها و انتقال مختصات هدف با سیگنال ماهواره ای رمز گذزاری شده و شلیک از راه دور فکر نکنم سخت باشه ….

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.