آخرین اخبار از جبهه البیضاء ۲۲ مرداد ۹۹ + نقشه میدانی

پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 01:22
https://iswnews.com/?p=34380

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ انصارالله موفق به آزادسازی بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال القاعده و داعش در شمال غرب البیضاء شد.

براساس آخرین اخبار از درگیریهای جبهه شمال البیضاء انصارالله مناطق القیفه، وادی زعج، ذی کالب، الحمیضه، جوف النقبا، قوره، الظهره و المقلد را از سیطره تروریستهای القاعده و داعش آزاد کرد.

همچنین در جبهه جنوب مأرب انصارالله سیطره بر پایگاه الکمب و مناطق شجب و مجزع را تثبیت کرده و جبل حید الثور را نیز از سیطره نیروهای تابع ائتلاف سعودی آزاد ساخته است.
عملیات انصارالله در شمال غرب البیضاء ادامه دارد و مناطق اصلی نظیر القیفه، ذی کالب و… که تحت اشغال داعش و القاعده بود، پاکسازی شده است.

در حال حاضر تنها چند روستا دیگر نظیر یکلا، بهران، الجریف، رمم و ارتفاعاتی نظیر وبره رمم، الصیعم، بلبل و… تحت تسلط داعش و القاعده است و پیش بینی می شود تا چند روز آتی این مناطق نیز آزاد شوند.
جنگنده‌های ائتلاف سعودی از آغاز عملیات انصارالله تاکنون بیش از ۲۲ حمله هوایی به جبهات شمال غرب البیضاء و جنوب مأرب انجام داده اند که ۱۷ حمله در پشتیبانی از القاعده و داعش بوده است.

طی عملیات انصارالله علیه القاعده و داعش تاکنون دهها نفر از اعضای این دو گروه تروریستی کشته شده اند که در میان آنها فرماندهانی نظیر ابوحفص الپاکستانی، ابوتمیم القیفی، الترکی، سالم العامری، ابوحسین العامری (از فرماندهان و شخصیت های بارز القاعده یمن) و ابوصریمه (امیر داعش در ولایت القریشیه) قرار دارد. همچنین سرنوشت “ابومحمد الحضرمی” فرمانده القاعده در البیضاء نیز مشخص نیست و برخی از جراحت وی در نبرد با انصارالله و فرار به مأرب خبر داده اند.

 

 

یادداشت بالا را می پسندید؟ هم اکنون از ما حمایت کنید!

 

[maxbutton id=”1″ ] [maxbutton id=”2″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”6″ ]

 

در مورد ما بیشتر بدانید: صفحه کمک های مردمی

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰

    همه این عملیات براامادسازی عملیات بزرگتریعنی عملیات ماربه ان شاالله ک انصارالله بتونه تااخرامسال بتونه بخشایه اصلی ماربو ازادکنه هرچندپیشروی توی مارب بخاطرقبایل مخالف انصارالله نظیرمراد و عبیده سخته ولی بایدمنتظرمونددید چ میشه.ممنون ازسایت خوبتون

    پاسخ
  2. ناشناس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱

    سلام.همه این عملیات براامادسازی عملیات بزرگتریعنی عملیات ماربه ان شاالله ک انصارالله بتونه تااخرامسال بتونه بخشایه اصلی ماربو ازادکنه هرچندپیشروی توی مارب بخاطرقبایل مخالف انصارالله نظیرمراد و عبیده سخته ولی بایدمنتظرمونددید چ میشه.ممنون ازسایت خوبتون

    پاسخ
  3. ناشناس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱

    خدایا، تو این جهنم تابستون اینها چطور با القاعده و داعش می جنگن. امشب از شور و شوق دو رکعت نماز شکر برای رزمندگان جان بر کف یمنی می خونم. چیزی که من می بینم این هست که “کوه صیعم” از دو طرف در محاصره ست و تا روزهای آینده گوشه های باقیمانده از استان صنعا و ذمار آزاد می شن و پیروزی بسیارربزرگی بر علیه القاعده به دست میاد!

    پاسخ
  4. محمد پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

    این نقشه خیلی با کیفیت و عالی شده دستتون دردنکنه کارتون بیست و عالیه??‌همیشه از این برنامه برای ساخت نقشه استفاده کنید ????

    پاسخ
  5. ناشناس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

    آره واقعا کیفیتش عاالیه?

    پاسخ
  6. ناشناس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

    نصر من الله و فتحٌ قریب

    پاسخ
  7. علی اس اس پنجشنبه, ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

    الله اکبر به پشتوانه کمک الهی انصارالله پیروز اون نبرد سخته فقط چرا انصارالله از سمت صنعا حمله نکرد سمت داعش فقط از شمال البیضا دار پیشروی میکنه انصارالله نباید به زخمی این جماعت رحم کنه چون زنده موندن یک نفر از این جماعت ظلم به مردم یمن انصارالله انشالله همه داعشی ها القاعده ایی ها رو هلاک کنه

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.