آخرین اخبار از جبهه مأرب ۲۷ شهریور ۹۹+ نقشه میدانی

جمعه 28 شهریور 1399 - 01:06
https://iswnews.com/?p=37219

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ حملات انصارالله در محورهای مختلف مدیریت های رحبه، جبل مراد، الجوبه و العبدیه ادامه دارد و مدیریت های رحبه و جبل مراد در آستانه آزادسازی کامل هستند.

طبق آخرین اخبار از جبهات جنوب استان مأرب، انصارالله موفق به آزادسازی مناطق عکبک، المفله و الخریطه، مجازع، رحوم در مدیریت رحبه شده اس. بنابراین پیشرویهای روزهای گذشته انصارالله در مناطق حومه‌ی جاده «البیضاء_مأرب» تثبیت شده است. 

همچنین درگیریها و حملات انصارالله در محورهای: ۱- جنوب و شمال غربی العبدیه، ۲- ارتفاعات شمال و جنوب مدیریت جبل مراد ۳- ادامه جاده مواصلاتی «البیضاء_مأرب» در ورودی مدیریت الجوبه ادامه دارد که در نقشه با فلش سبز مشخص شده است.  

جهت کلی و هدف نهایی و اصلی حملات انصارالله به سمت سه محور: ۱- شمال مدیریت جبل مراد ۲- جاده البیضاء_مأرب ۳- شمال مدیریت العبدیه (جاده ابلح) می‌باشد که در صورت تحقق پیشرویها در این محورها کار آزادسازی جنوب مأرب تقریبا به پایان خواهد رسید و انصارالله آماده پیشروی به سمت جنوب شهر مأرب خواهد شد. (فلش آبی)  

جنگنده‌های ائتلاف سعودی نیز طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۶ بار این جبهات را بمباران کرده‌اند.  همچنین جبهات مدیریت مجزر، مدغل و صرواح نیز طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد درگیریهای پراکنده و ۱۲ بار حمله هوایی جنگنده ائتلاف بوده است و انصارالله تا این لحظه حرکتی برای ادامه‌ی عملیات از خود نشان نداده است.

برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.