اعزام القاعده و داعش به شمال مأرب توسط ائتلاف سعودی

شنبه 29 شهریور 1399 - 19:54
https://iswnews.com/?p=37249

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ انصارالله از اقدام ائتلاف سعودی در اعزام گروههای تروریستی القاعده و داعش به جبهه شمال مأرب جهت نبرد با انصارالله و کمیته های مردمی خبر داد.

رسانه المسیره به نقل از نیروهای سازمان اطلاعات انصارالله، از رصد و انتقال تروریستهای القاعده و داعش که از شمال البیضاء به مأرب فرار کرده‌اند به جبهه العلم و الریان واقع در شمال استان مأرب خبر داد.
این منبع اطلاعاتی در ادامه افزود، نیروهای القاعده تحت فرماندهی شخصی سعودی به نام “راید بن سعود بن معیلی” و نیروهای داعش تحت فرماندهی افرادی به نام “سلمان بن علی بن حمد بن میقان” و “عبدالله المکنی” که تبعه‌ی سوریه هستند، به این جبهات اعزام شده‌اند.

گروههای القاعده و داعش پیش از این در مناطق شمالی استان البیضاء علیه انصارالله فعالیت داشتند که پس از دریافت شکست سنگین از انصارالله به مأرب و پایگاه های ائتلاف سعودی در این شهر فرار کردند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد یکشنبه, ۳۰ شهریور, ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

    انتظار میرفت . پس از شکست ائتلاف در جنوب مارب تمام تلاششون رو میکنن که در شمال مارب ایجاد مزاحمت کنن. باید هوشیار باشن ائتلاف میخواد در شمال فشار وارد کنه اما در غرب مارب ضربه اش رو میزنه

    پاسخ
  2. M یکشنبه, ۳۰ شهریور, ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

    بلخره میخوان هر جور شده آدم اجیر کنن تا مارب سغوط نکنه درگیری این چند روز خیلی سخت شده امیدوارم زود تر مارب آزاد بشه.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.