آخرین اخبار از جبهه مأرب ۲۴ آبان ۹۹ + نقشه میدانی

یکشنبه 25 آبان 1399 - 01:23
https://iswnews.com/?p=38839

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ درگیری انصارالله و نیروهای ائتلاف سعودی در غرب استان مأرب ادامه دارد.

براساس آخرین اخبار از جبهات غرب استان مأرب، نیروهای ائتلاف سعودی موفق به کنترل مفرق ماس شده و تا حدودی خطر ورود نیروهای انصارالله به پایگاه ماس را دور کرده‌اند.
جنگنده‌های ائتلاف به شدت و دقت در حال بمباران منطقه هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بار جبهات درگیری در مدیریت مدغل و مجزر را بمباران کرده اند که در چند مورد منجر به شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان نیز شده است.

گفتنی است اکثر سران قبایل مناطق غربی با انصارالله صلح و توافق کرده‌اند و گفتگو با بزرگان قبایل رغوان نیز در جریان است و بدین جهت حملات انصارالله به مدیریت رغوان کاهش یافته است، از این رو بنظر می‌رسد انصارالله قصد دارد توان خود را برای جبهه مهم‌تری حفظ کند.

ائتلاف سعودی در حال عقب نشینی آرام از جبهه جنوب جاده صنعاء_مأرب و سپس پایگاه ماس است، اما به دلایل متعدد از جمله جلوگیری از تضعیف روحیه نیروهای خودی، تشکیل خط دفاعی در حومه‌ی شهر مأرب و… سعی در کاهش سرعت این عقب نشینی دارند؛ چرا که فرماندهان نظامی ائتلاف به سقوط دومینووار سایر مناطق غربی استان مأرب پس از پایگاه ماس آگاه هستند.

نقشه آنلاین

برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی اس اس یکشنبه, ۲۵ آبان, ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷

    اگه من بخوام نظر بدم تو این مورد که انصارالله میذاره عقب نشینی کنه اپتلاف نیرو هاش رو فراری بده بنظر من اشتباه سخته کاری که توی چند جا یک طرف انجام داده بعدا چبش رو خورده دیگه فرمانده هان انصارالله میدون و نقشه ها شون خدا قوت بهشون ممنون از شما بابت اطلاع رسانی

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.