آمریکا گروه بحرینی ‌سرایا المختار را تحریم کرد

چهارشنبه 26 آذر 1399 - 00:26
https://iswnews.com/?p=39499

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ آمریکا گروه “سرایا المختار” از جنبش های مردمی بحرین را وارد لیست سیاه تحریم‌های خود کرد.

آمریکا پیش از این گروه سرایا المختار را وارد لیست سازمان های تروریستی کرده بود و حالا هرگونه دارایی های این گروه مسدود خواهد شد و دسترسی اعضای این گروه به سیستم مالی آمریکا و مبادله تجاری با آنها ممنوع می‌شود.
“مایک پمپئو” وزیر خارجه آمریکا با اعلام تحریم های جدید علیه این گروه، آنها را تهدیدی قابل توجه علیه امنیت و سیاست خارجی آمریکا و عامل حمله به پرسنل آمریکایی در بحرین خواند.
وزارت خارجه آمریکا در این خصوص نوشت: «تحریم امروز سرایا المختار پیامی راسخ به رژیم ایران است که بداند ما به گروههای نیابتی تروریست آنها، اجازه تهدید مردم بحرین و پرسنل آمریکایی مستقر در آنجا را نمی‌دهیم.»

گروه سرایا المختار یک گروه مردمی مخالف حکومت آل خلیفه در بحرین است که از سال ۲۰۱۱ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و هدف خود را ایجاد تعادل و بازدارندگی، انتقال قدرت به مردم از طریق مقاومت و آمادگی برای ظهور امام مهدی (عج) عنوان‌ کرده است.
جزیره بحرین نیز مرکز ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا است که مسئولیت حفظ منافع این کشور در خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ، خلیج عدن و بخش‌هایی از اقیانوس هند را بر عهده دارد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.