به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ “ابوحمزه” سخنگوی گردان‌های القدس در مصاحبه با شبکه القدس الیوم اظهار داشت: مجاهدان سرایا القدس، دائماً حصارها و تونل‌ها را رصد می‌کنند و با کمک نیروهای مستقر در میدان نبرد به دنبال دفع این دشمن صهیونیستی هستند.

دشمن به خوبی میزان وسایل منفجره، موشک‌های هدایت‌شونده و تک تیراندازها، که از اهدافشان که تحت نظر داشتن سربازان و افسران و تحرکات نظامی، در امتداد حصار است غافل نمى‌شوند.

وی گفت: ما شاهد عملیات ترور شهید محمد الناعم و رفتار انتقام‌جویانه شنیعی که بولدوزرهای دشمن با پیکر وی انجام دادند بودیم و به این جنایت تنها به سوء رفتار با پیکر شهید نگاه نکردیم، بلکه این رفتار آن‌ها، انتقام از انسانیت و همه بشریت بود. پاسخ به این جنایت را وظیفه می‌دانیم و پاسخ این جنایت حتمی و باید به اندازه این جنایت فجیع صهیونیستی باشد.ا

این مجاهد فلسطینی گفت: یکی از اسرار نبرد با الصادقین آیه ای از کتاب خدا است: (قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ) که برای رزمندگان اشاره و دستور بود تا نیروها و یگان‌ها برای ضربه‌ای موشکی در پاسخ به این جنایت آماده شوند. و یکی از اسرار نبرد “بأس الصادقین” نیز انفجار موشکی بود که با صدای اذان و صدای تکبیر در نوار غزه بالا می گرفت. و از مواضع خود به سمت اهداف پرتاب شد. من از طرف سرایا القدس تأیید می کنم که اذان همانند دستورالعمل و فرمان به نیروی های موشکی و یگانهای توپخانه ای مستقر در میدان برای پرتاب موشک های خود به سمت دشمن است و لبیک به دعوت دبیرکل “زیاد النخاله” وقتی گفت (به نبرد می رویم گویا که به نماز می رویم)

ابوحمزه تاکید کرد: همانطور به دشمن قول داده بودیم، ما شهرک‌های اشغالی را برای آنها و برای سربازانشان به جهنم تبدیل کردیم. ما نبرد را از نظر امنیتی، نظامی و رسانه‌ای به کامل‌ترین وجه مدیریت کردیم و با هدف قرار دادن مکان‌هایی در اطراف نوار غزه با موشک و خمپاره، یک شکست وحشتناک به این دشمن جنایتکار وارد کردیم.

وی اظهار داشت: ما بین خون فلسطینی‌ها در غزه و خون فلسطینی‌ها در لبنان و سوریه و بقیه مناطق فرق نمی‌گذاریم. ما معتقدیم که خون فلسطینی حرمت و قداست دارد و وقتی جنگنده‌های دشمن موضعی از سرایا القدس را بمباران کردند و باعث شهادت رزمندگان شدند، ما با خود پیمان بستیم که به این خون پاک که بر خاک‌های سوریه جاری شد پاسخ دهیم. ما تاکید می‌کنیم که خون فلسطینی‌ها در سوریه، لبنان و همه مکان‌های پناهندگی و مهاجرپذیر و خون فلسطینیان در نوار غزه تفاوتی ندارد.

سخنگوی گردان‌های القدس گفت: هر قطره خون فلسطینی که در کشورهای لبنان یا سوریه یا هرجای دیگر جاری شود، ما فلسطین اشغالی را صحنه‌ای برای پاسخگویی و میدان جنگی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی می دانیم. ما تأکید می‌کنیم که هر اقدام مقاومتی از حمایت عمومی و اجماع ملی برخوردار است و این حق ماست که به هرنحوی بخواهیم در برابر این دشمن اشغالگر، و به هر روش و تحت هر شرایط و محدودیت‌های سیاسی مناسب بدانیم، مقاومت کنیم.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.