آخرین اخبار از جبهه غرب تعز، ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

شنبه 21 فروردین 1400 - 20:09
https://iswnews.com/?p=43666

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ حملات نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه الکدحه توسط انصارالله دفع شد.

پس از گذشته یک ماه از درگیریهای جبهه غرب تعز، تلاش نیروهای ائتلاف سعودی برای سیطره بر جاده شمالی تعز (جاده المخاء تا فرودگاه تعز) ناکام ماند و انصارالله موفق به توقف عملیات نیروهای طارق صالح در مفرق الوازعیه و نیروهای منصورهادی در الکدحه و مناقل شد.
در آخرین اخبار از این جبهه، انصارالله حملات نیروهای ائتلاف سعودی در القشعه و قهبان در جبهه الکدحه را دفع کرده است.

ائتلاف سعودی با پشتیبانی و بسیج نیروهای منصورهادی در تعز و طارق صالح در المخاء، عملیاتی را در اواسط اسفند ۹۹ برای آزادسازی جاده شمالی تعز و همچنین کاهش فشار بر جبهات مأرب آغاز کرده بودندکه این درگیریها همچنان بصورت پراکنده ادامه دارد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. رضا یکشنبه, ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸

    واضحه که شما پشتیبان و طرفدار انصارالله هستین، یک سؤال ازتون دارم اگه در درگیری های یمن نیروهای (دولت منصور هادی) پیشروی کنن و به موفقیت نظامی برسن هم شما اخبارش رو پوشش میدین؟

    پاسخ
    1. محراب یکشنبه, ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

      سلام لطفا به مطالب گذشته که در آرشیو بخش یمن موجود است مراجعه بفرمایید. هم موضع تحولات مشخص می‌شود و هم اخبار و واقعیات میدانی از تمامی طرف های جنگ یمن موجود است

    2. علی اس اس سه شنبه, ۲۴ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

      سلام من اخبار یمن توی این سایت دنبال کردم میتونم بگم هم اخبار پیروزی انصارالله گفتن هم شکست هاشون رو حالا خودتون برید نگاه بندازید ببنید درسته یا نه

  2. یکشنبه, ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

    سلام.خطاب به کاربر “رضا” اینجا معمولا خیلی دیر پیشروی ها رو میزنه! ولی بعضی وقت هم برعکس! .. بنظرم کمی .. است بگیم اغراق میکن.
    و ویکی پدیا امروز صبح دیدم،زده که اتئلاف مزدور عربی،عبری،غربی پیشرفت کردن.. و دوباره مناطق در مارب رو تحت کنترول قرار دادن! نمی دونم این خبر چقدر واقعیت داره! بنظر با توجه با روحیه انصارالله، این امر بعید به نظر میرسه..

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.