کشف و توقیف محموله‌های اسرائیلی در بندر الحدیده!

دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 18:09
https://iswnews.com/?p=44881

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ پلیس دولت نجات یمن چند محموله حاوی کیف مدرسه و وسایل تحصیلی متعلق به سازمان یونیسف را در بندر الحدیده کشف و توقیف کرد.

این محموله‌ها شامل ۷۸۶ کیف مدرسه و حاوی نقشه های جعلی می باشد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و مطالب جعلی را به کودکان یمن ارائه می‌کند.

سرهنگ “مهدی الکحلانی” رئیس کل پلیس بندر الحدیده و “جابر الرازحی” مدیر کل شورای عالی امور بشردوستانه در الحدیده از این محموله بازدید کرده و دستور توقیف آن را صادر کرده‌اند. الرازحی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت که این اولین باری نیست که یونیسف محموله‌های این‌چنینی را وارد بندر الحدیده می‌کند و بارها چنین محموله‌هایی کشف و توقیف شده است.

وی در ادامه گفت: «اقدامات و فعالیت هایی که این سازمان ها به نام کمک به مردم یمن انجام می‌دهند بخشی از طرح خصمانه و استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل است. تلاش آنها برای انتقال فرهنگ عادی‌سازی و به رسمیت شناختن اشغالگران در میان فرزندان ما با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین آگاهی مردم مانع آنها خواهد بود.»

واردات چنین محموله‌هایی در حالی انجام می‌شود که ائتلاف سعودی تاکنون بیش از ۱۱ کشتی حامل سوخت را در دریای سرخ توقیف کرده و اجازه واردات محموله‌های دارویی و غذایی به بندر الحدیده را نمی‌دهند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

    سلام.سازمان و مدرسه و .. بیریزد دور،که همش دروغ بیش نیست! از نظر اونا آموزش پرورشی خوبه،که به سبک اونا تربیت کنه! سازمان ملل خودش بازوی نرم امریکاست. در کدام مسئله یمن،تونست کار اساسی کنه؟! فقط وقتی یمنی ها قدرت گرفتن و شروع به بازپسگیری.شروع به وراجی کردن.
    من جایی یمنی ها عزیز بود،گوش به حرف تیم ظریف (!) و سازمان ملل نمی کردم! که اگر بهشون مهلت بدید! و خودشون رو بازسازی کنند! مطمعا یمن رو هم مثل لبنان و عراق و.. میکن! یک سری گروها میران کنارشون! که تحت هیچ عنوان!(مثل حریری لبنان) درست نمیشن! و فقط حرف گوش کن امریکا هستن و خرابکار و بی بندباری میکن! و اینقدر مسئله رو پیچیده میکن و کلاف سردرگم میکن!.. که بخش بزرگی از نیروتون رو فقط باید روی همین دوست دشمنان داخلی صرف کنید.

    لذا مارب رو با تمام قوآ حمله کنید و تصرف کنید و بعد به سراغ باقی استان ها و شهرها برید و امریکاو عربستان رو بریزید برین! که به جزء خدا هیچ یاوری ندارید و به هیچ کس امید نداشته باشید… واقعا فریب نخورید! که ملت نجیب چون یمن،بشدت تمام مورد حسادت و کینه ورزی اوناست.هر متر هر محدود هر شهر هر استان و .. که تصرف میشه، مثل شلیک یک بمب اتم روی سر اوناست! چون این ملت یمن با دیگران متفاوت و کارهای بزرگی در اینده می تونه انجام بده انشالله.

    پاسخ
  2. محمد سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۲

    سلام
    چرا اخیراً خبری از تحولات جبهه‌های جنگ یمن منتشر نمیشه

    پاسخ
    1. محراب چهارشنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰

      سلام اخبار یمن حداقل هر ۴۸ ساعت اطلاع رسانی میشود و اگر اخبار خاصی منتشر شود جداگانه به آن اشاره می‌شود

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.