متخصص واحد عملیاتی اسرائیل، رئیس جدید سازمان موساد شد

سه شنبه 4 خرداد 1400 - 13:24
https://iswnews.com/?p=47206

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی مراسمی “دیوید بارنیا” را به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات و عملیات ویژه “موساد” اعلام کرد.

نتانیاهو در این مراسم مجددا ایران را خطری برای موجودیت قوم یهود خواند و هدف اول این سازمان را جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای عنوان کرد!

پیشبرد عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای امارات، بحرین و…، تدارک عملیات‌های اطلاعاتی و پشتیبانی از ترورهای گسترده در ایران، حملات سایبری، هدایت ناامنی‌ها در غرب آسیا و… از جمله اقدامات موساد در زمان ریاست یوسی کوهن بود.
دیوید بارنیا از افسران ارشد و باتجربه موساد است که به جانشینی یوسی کوهن انتخاب شده است. او با نام “دِدی” مشهور است و پیش از این مقام، در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی معاون کوهن بوده است.

گفته می‌شود بارنیا مرد پشت پرده‌ی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است و تجربه و تخصص بالایی در واحد عملیاتی موساد دارد. با توجه به سوابق بارنیا، این احتمال وجود دارد که فعالیت‌های عملیاتی موساد علیه ایران و حزب الله در ماه‌های آتی بیش از پیش فعال شود.

توضیحات: در تصویر به ترتیب از سمت راست: یوسی کوهن، بنیامین نتانیاهو و دیوید بارنیا قرار دارند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ابوحیدر سه شنبه, ۴ خرداد, ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

    ان شاءالله با روی کار اومدن یک دولت انقلابی، کارآمد و توانمند جلوی توطئه ها گرفته بشه و عوامل داخلی و خارجی ترور دانشمندان به سزای عملشون برسن. به این دولت واداده امیدی نیست

    پاسخ
  2. V. R پنجشنبه, ۱۹ خرداد, ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

    سر به دامن ترور (یهود – موساد) خودش خوار تر از همه ابراز خواهد شد. این حکمت الهیست.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.