ویدیو: آزادسازی مرکز مدیریت الزاهر در استان البیضاء

پنجشنبه 17 تیر 1400 - 17:45
https://iswnews.com/?p=49837

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ انصارالله موفق به بازپسگیری مرکز مدیریت الزاهر در استان البیضاء از نیروهای منصورهادی و مسلحین القاعده شد.

پس از آغاز عملیات نیروهای ائتلاف سعودی در استان البیضاء از روز جمعه ۱۱ تیرماه، طبق توافق بزرگان قبایل این منطقه قرار بر این شد که به منظور جلوگیری از تلفات غیرنظامیان و خسارات به مناطق مسکونی، مرکز مدیریت الزاهر از درگیری دور بماند و بنابر آن انصارالله نیز از مرکز الزاهر خارج شوند. اما مسلحین القاعده توافق بزرگان قبایل تابع دولت مستعفی منصورهادی با انصارالله را به رسمیت نشناخته و وارد این شهر شده‌اند.
و حالا پس از چند روز، نیروهای انصارالله بدون داشتن پشتیبانی هوایی و… با آزادسازی مرکز مدیریت الزاهر پاسخ تروریست‌های القاعده را دادند.

در این ویدیو لحظه ورود انصارالله به شهر الزاهر و دیگر صحنه های درگیری با نیروهای منصورهادی و مسلحین القاعده نمایش داده شده است.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. جمعه, ۱۸ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

    سلام.القاعده و داعش در مقابل انصارالله هیچ چیزی نیست! اینا واقعا عقلشون رو از دست دادن،که میان با انصارالله می جنگند! یعنی واقعا چه فکر احمقانه با خودش کردن،که مثل سوریه؟! می تون یارکشی کنن،برن به جنگ انصارالله؟!
    وقتی بزرگ ترش،اقا بالا سرشون،امریکا غرب،با اون همه تجهیزات نتونستن! انوقت اینا..!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.