در مسائل مربوط به شمالغرب، کشور ما و نیروهای مسلح ما با عقلانیت عمل میکنند. در همه مسائل شیوه، شیوه اقتدار همراه با عقلانیت است. و دیگران هم خوب است با عقلانیت عمل بکنند و نگذارند که این منطقه دچار مشکلی بشود. آن کسانی که برای برادران خود چاه میکنند، خودشان اول در چاه می‌افتند.

فایل با کیفیت

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی اس اس پنجشنبه, ۱۵ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰

    تنها کسی که در ایران حرفش رو بقیه بطور جد باور دارن همین رهبر حرف بقیه رو به هیچ میگیرن نمونه اش سخنرانی رهبر بعد حادثه منا بود که توی جمع نظامی های نیروی دریایی بود تهدید کرد علنا که عربستان بخواد کارشکنی کنه عواقب شختی داره بعد سخنرانی این سعودی ها که جواب هیچکسی رو هم نمیدادن داشتن به غلط کردن می افتادن

    پاسخ
  2. حنیف پنجشنبه, ۱۵ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

    حرف آخر! وعد صادق…

    پاسخ
  3. .. پنجشنبه, ۱۵ مهر, ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

    سلام.بشخصه امروز وقتی میخوام برم تویه کوچه و خیابون.به ادم ها اعتماد نداریم،بخصوص که امروز فرهنگ ها غربی وارد کشور شده و بی بندباری افزایش پیدا کرد،(قاعدتا وحشی شبیه به امریکا و غرب فکر میکن،زیادتر شده اند) و هر چیزی که بگی و شیطون هم بهش فکر نمیکنه!اونا بهش فکر میکن،و بتونن انجام خواهند داد! (*البته در گذشته که فرهنگ دینی بیشتر و بهتر بود..اینطور ماهواره و اینترنت نبود. هرچی بود بهتر از الان بود! که غرب اوردن اینجا!)
    حالا من این رو نمی فهم! چطور ممکنه به یک کشور(!) فقط به صرف اینکه اذری زبان خودمون هستم! اعتماد کنیم! برخری اذری ها،مدت زیادی پرونده اذربایجان پیششون باشه! چرا باید پروند رژیم باکو،نیاید و در کل کشور باشه؟! مگه ما وقتی میخوایم با قطر و کویت و .. صحبت کنیم! میرم از اعراب خوزستان کمک میگریم؟!یا وقتی میخوایم با پاکستان صحبت کنیم،می ریم از بلوچ ها اونجا کمک می گیریم؟!

    اونم رژیم به اون خطرناکی و وحشتناکی که رفته با اسرائیل و امریکا و نظام سرمایه داری و .. طرح دوستی ریخته! هر بنی و بشری باشه،متوجه میشه این چقدر فاجعه و وحشتناکی.
    ما چه وج متشابه به حکومت مشرک و کافر باکو داریم،که باهش در بالاترین سطح ممکن رابطه داشته باشیم؟! چقدر در این ۲۰ و ۳۰ ساله،همین رژیم هم سر ما و هم سر (بیشتر) مردم مومن و باخدا خودش بلا اورده!
    من دارم،الان این پرسش رو برای یک عده مطرح میکنم،وقتی ما نسبت به خلافکارها و بی دین ها و .. شهر و محله خودمون اعتماد نداریم(در این دور زمانه) چطور شما به چنین وحشی ها،که تحت نظر رذل ترین ادم ها روی زمین و تاریخ هستن و نوکری انها رو میکن!(غرب وحشی) اعتماد کردید؟! ایا این اسمش خیانت نیست؟!
    قران دستور نداد،با کسانی با دین مبارزه میکن و کافر هستن،طرح دوستی نریزید؟! و این گناه بزرگی است؟! .. حالا خوب که دارن،کفرشون رو عیان میکن؟! و مطمعا تا چند وقت دیگه،به طرز وحشتناک تری ضدیت با دینشون رو بیشتر میکنند؟!
    چرا باید دستورات دینی،که بهترین ها در جهان هستن،رو کنار بزاریم! و بعد اینطوری چوب بخوریم .. والله این کشور رو جزء خدا نگه نداشته ! اونم احتمالا بخاطره اون همه شهید مظلوم و با اخلاص که هدف جزء خدا نداشتن ..

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.