حمله موشکی انصارالله به مواضع ائتلاف سعودی در جیزان

چهارشنبه 28 مهر 1400 - 23:40
https://iswnews.com/?p=56147

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ بر اثر حمله موشکی انصارالله به مواضع ائتلاف سعودی در جیزان بیش از ۳۸ نفر از نیروهای ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

در نتیجه‌ی این حمله که صبح امروز علیه یکی از مواضع ائتلاف سعودی در جیزان انجام گرفته است، ۱۸ نفر از نظامیان سعودی شامل ۶ افسر درجه‌دار و ۱۲ سرباز کشته و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این حمله پنجمین حمله موشکی و پهپادی انصارالله به مواضع ائتلاف سعودی در یک هفته گذشته است. گفتنی است که صبح امروز ائتلاف سعودی با انتشار بیانیه‌ای خبری مدعی انهدام این موشک شده بود، اما تلفات سنگین سعودیها صحت این ادعا را زیر سوال برد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص این حمله موشکی گفت:
به فضل الهی روز چهارشنبه نیروی موشکی با شلیک پنج فروند موشک بالستیک، پایگاه نیروهای الواجب در جیزان را هدف قرار داد. موشک‌ها در این حمله مقر فرماندهی، انبارهای تسلیحاتی، آشیانه‌های بالگردهای آپاچی را به طور دقیق هدف قرار دادند.
بر اساس داده‌های اطلاعاتی، این عملیات منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۳۵ نفر سعودی از جمله افسران و خلبانان بالگردهای آپاچی شده است.
این حمله پاسخی به جنایات، تجاوز، حملات مداوم و محاصره ناعادلانه آنها بر کشور ما است.
آنها هرچه به تشدید حملات هوایی خود ادامه دهند، بر آزار و ستم خود را ادامه می‌دهند و عواقبش برای آنها شدیدتر خواهد بود. حملات ما دردناک، طاقت فرسا و گسترده خواهد بود، ان شاء الله.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. .. پنجشنبه, ۲۹ مهر, ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

    سلام.بسیار عالیه. بعد از کار زشت شورای امنیت.باید انصارالله حجم حملاتش رو شدید تر کنه!(مطمعا ضعیف شدن،که رفتن تویه شورای امنیت(!) اون کار رو کردن!).

    پاسخ
  2. حسین پنجشنبه, ۲۹ مهر, ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

    یک آمار دقیق از تلفات سعودی ها و مزدورانشان در جنگ یمن رو ارائه کنید.
    زنده باد رزمندگان اسلام.
    مرگ بر آل سعود.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.