به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ گروه “الویه وعده الحق” با اعلام خبر حمله به امارات، مسئولیت حمله پهپادی به شهر ابوظبی پایتخت این کشور را بر عهده گرفت.

در روز ۱۳ بهمن ماه، گروه “الویه الوعد الحق” (تیپ‌های وعده حق) با انتشار بیانیه‌ای از حمله به تاسیسات حیاتی شهر ابوظبی با استفاده از چهار فروند پهپاد اطلاع داد.
در همین راستا وزارت دفاع امارات طی بیانیه‌ای این حمله را تایید کرده و از ساقط کردن سه فروند پهپاد ناشناس در سحرگاه روز ۲ فوریه ۲۰۲۲ (۱۳ بهمن ۱۴۰۰) خبر داده است.

با در نظر گرفتن عملیات‌های “طوفان یمن” انصارالله علیه امارات متحده عربی، این چهارمین حمله مستقیم گروه‌های مقاومت به خاک امارات در یک ماه اخیر است. هر یک از این حملات ضمن ایجاد خسارات مالی و جانی، موج گسترده‌ای از ناامنی را برای امارات به ارمغان می‌آورد. کشوری که تا پیش از این حملات جزء امن‌ترین مناطق دنیا محسوب میشد.

بیشتر بخوانید:
یک گروه دیگر مقاومت مسئولیت حمله به ریاض را به عهده گرفت
آیا تحولات اخیر عربستان با انصارالله در ارتباط است؟

بیانیه‌ی گروه الویه الوعد الحق در خصوص حمله پهپادی به امارات متحده عربی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. جمعه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

    خوب بود.اما بعید میدون با جوء داخلی و نفوذی ها وحشتناکی که در عراق هستن،اجازه بدن،این حملات ادامه پیدا کنه! امیدوارم یک روز شاهد چنین حملات در دره سیلیکونی و کالیفرنیا،تگزاس،لاس وگاس و .. باشیم! غرب یک روز تاوان کارها زشتش در جهان اسلام خواهد پرداخت، روز نابودی امریکا و غرب هم خواهد رسید.

    پاسخ
  2. علی جلالی جمعه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

    برادران گروه آلویه الوعد الحق درود سلام خداوند برشما باد که ازحق دفاع کرده وجهاد فی سبیل الله را انجام میدهید

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.