اطلاعات محرمانه رئیس موساد افشا شد! + ویدیو

جمعه 27 اسفند 1400 - 15:24
https://iswnews.com/?p=65720

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یک گروه هکری ناشناس به نام “دستان باز” طی یک ویدیو اطلاعاتی از رئیس موساد منتشر کرده است.

در این ویدیو، مجموعه‌ای از اسناد محرمانه، اطلاعات شخصی و مدارک مالی “دیوید بارنِه‌ئا” رئیس موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل منتشر شده و توسط چند کارشناس امنیتی وابسته به این گروه مورد تحلیل قرار گرفته است.

بر اساس ادعای این گروه، اطلاعات منتشر شده حاصل عملیات پنهانی جمع‌آوری اطلاعات از اهداف اسرائیلی شامل مقامات ارشد دستگاه‌های حساس امنیتی و نظامی است که در حال و آینده این دستگاه‌ها نقشی پر رنگ دارند. همچنین آغاز عملیات اشراف این گروه بر دیوید بارنِه‌ئا، رئیس موساد به سال ۲۰۱۴ میلادی باز می‌گردد.
بر اساس تحلیل کارشناسان این تیم، او در کنار چند تن دیگر از مقامات ارشد وقت موساد که نام آنها فاش نشده، به عنوان روسای احتمالی این سازمان در آینده مورد هدف عملیات اشراف اطلاعاتی این تیم قرار گرفتند.

این درحالیست که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر شاهد وسیع‌ترین حملات هکری بوده است و بیشتر وب‌سایت‌های حساس و امنیتی این رژیم هدف حملات سایبری قرار گرفته و برای ساعاتی از دسترس خارج شدند.
نهادهای امنیتی و سازمان‌های امنیت سایبری این رژیم تاکنون موفقیت چشمگیری در مبارزه با حملات و نفوذ هکرها نداشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری کلان رژیم اسرائیل در راستای امنیت سایبری خود با شکست مواجه شده است!

بیشتر بخوانید:
بنادر حیفا و اشدود اسرائیل هک شد! + ویدیو و فایل
لو رفتن اطلاعات سری ارتش اسرائیل! + فایل
اسرائیل دوباره هک شد! افشای اطلاعات شرکت‌های اسرائیلی + فایل

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.