بر اثر انفجار در مسیر خودروی حامل “ملا رشاد” فرمانده نیروهای امنیتی طالبان در شهر فیض آباد مرکز استان بدخشان، دو نفر کشته و چند نفر دیگر از جمله ملا رشاد زخمی شدند.
یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
https://iswnews.com/?p=67001
دیدگاه