قدردانی سخنگوی کتائب القسام از رهبر انقلاب اسلامی

دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 16:44
https://iswnews.com/?p=69392

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سخنگوی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین از مواضع امام خامنه‌ای و تاکید صریح ایشان بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت و ملت فلسطین قدردانی کرد.

ابوعبیده، سخنگوی کتائب الشهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای اظهار داشت: در روز قدس به سخنان عربی صادقانه سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره ملت و مقاومت فلسطین گوش کردیم. ما در کتائب القسام به خاطر این احساسات، از ایشان تشکر می‌کنیم و قدردان تأکید عملی و صریح ایشان بر حمایت دائم از مقاومت و ملت فلسطین هستیم.
سخنگوی کتائب القسام از سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به خاطر مواضعش در حمایت از مقاومت فلسطین قدردانی کرد.

همچنین روز شنبه، یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه از همه کشورهایی که در روز جهانی قدس از ملت فلسطین حمایت کرده بودند و در راس آن از جمهوری اسلامی، رهبر، رئیس جمهوری، سپاه پاسداران و ملت ایران تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است که امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی و به زبان عربی خطاب به دنیای اسلام، ملت و مقاومت فلسطین سخنرانی کردند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.