سلام آسمان عربستان به هواپیماهای اسرائیلی!

شنبه 25 تیر 1401 - 13:07
https://iswnews.com/?p=74900

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رئیس جمهور آمریکا از بازگشایی حریم هوایی عربستان سعودی بر روی تمامی هواپیماهای اسرائیلی و انجام پروازهای متقابل بین دو طرف خبر داد.

در ۲۴ تیر ماه، سازمان هواپیمایی عربستان سعودی از باز کردن حریم هوایی این کشور بر روی همه شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیماهای اسرائیلی خبر داد.
در طرف مقابل، رژیم صهیونیستی نیز از صبح روز ۲۵ تیر ماه، شهر “جده” را به لیست پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون اضافه کرد.

شایان ذکر است این اقدام ساعاتی پس از سفر جوزف بایدن، رئیس جمهور آمریکا طی یک پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به عربستان سعودی صورت گرفت. در همین رابطه، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت پروازهای متقابل بین سعودی و اسرائیل آغاز می‌شود. پس از مشورت با مقامات عربستان، ما توانستیم حریم هوایی این کشور را بر روی تمامی خطوط هوایی اسرائیل باز کنیم. این تصمیم عربستان تاریخی است.

شهر جده عربستان در لیست پروازهای خروجی فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین تل‌آویو (۱)

شهر جده عربستان در لیست پروازهای خروجی فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین تل‌آویو (۲)
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر شنبه, ۲۵ تیر, ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

    آقای پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به حال شما متاسفم چرا برای اینکه ملت مبارز ومقاومت فلسطینیان را در مقابل صهیونیسم شکست دادید حتی تعصب عربی هم ندارید همین کارهای شما باعث می‌شود هرروز تعدادی ازجوانان غیور فلسطین را اسرائیلی ها بکشند چون امثال شماها پشت آنهارا درخفاو عمل خالی کردید ایران اسلامی تنها حامی صادق آنهاست که شما ائتلاف عربی بنا به دستور بایدن تشکیل می‌دهید افسوس حساسیتی که به کشور مسلمان ایران دارید ایکاش چنددهم آنرا به اسرائیل عرب کش که دشمن همه مسلمین است داشتید حمایت شما هم نابودی اسرائیل جلو گیری نخواهد کرد حداقل عرق عربی را حفظ کنید

    پاسخ
  2. علی اس اس شنبه, ۲۵ تیر, ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

    عجب این همه ادعا میکرد هی پرچمداری اعراب مسلمون ها رو میکرد رفت با دشمن اعراب مسلمون ها دوست شده

    پاسخ
  3. وافن اس اس شنبه, ۲۵ تیر, ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

    خدای من پرواز هواپیمای اسرائیلی به درون سرزمین وحی!
    چه خبره آخر الزمانه؟!

    پاسخ
  4. علیرضا یکشنبه, ۲۶ تیر, ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

    خدا کنه که مسئولین نظامی و اطلاعاتی کشورمون شیش دنگ حواسشون به این کار صهیونیست ها با محور شرارت بار عربی عبری غربی باشه.که این کار صهیونیستهایه بزدل تو سوریه هم سابقه داره که از پوشش خطوط باز هواپیماهای مسافربری استفاده می‌کنند تا جنگنده هاشون رو تحت پوشش خطوط مسافربری و با قایم شدن پشت اونا از پدافند کشورها به سلامت عبور کنن و عملیات خرابکاری شون رو انجام میدن.انشالا… که خداوند شر منافقین و کفار رو به خودشون برگردونه

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.