عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی + تصاویر

یکشنبه 23 مرداد 1401 - 11:29
https://iswnews.com/?p=76895

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در نتیجه عملیات مسلحانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی، هفت صهیونیست مجروح شدند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

در بامداد ۲۳ مرداد ماه، یک جوان ۲۸ ساله فلسطینی به نام “امیر الصیداوی” با استفاده از سلاح گرم، اتوبوس حامل گروهی از یهودیان را هدف تیراندازی قرار داده و از محل عملیات متواری شد. پس از این حادثه، شمار زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی عملیات جستجوی این جوان فلسطینی را آغاز کردند و سرانجام پس از شش ساعت، عامل عملیات ضد صهیونیستی توسط نظامیان اسرائیلی بازداشت شد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس با انتشار بیانیه‌ای، این عملیات را پاسخی طبیعی به عربده‌کشی نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی و جنایات روزانه آنان علیه ملت، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین و هتک حرمت مسجد الاقصی نامید و این عملیات را به ملت فلسطین تبریک گفت.

با وجود عملیات‌های امنیتی روزانه نیروهای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بازداشت گسترده فلسطینی‌ها به اتهام حمل سلاح یا تصمیم به عملیات ضد اسرائیلی، اجرای این عملیات نشان می‌دهد که وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی شکننده است.

بیشتر بخوانید:
عملیات در قدس اشغالی؛ یک نظامی صهیونیست مجروح شد
عملیات در شرق تل‌آویو؛ سه صهیونیست کشته شدند
عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری + ویدیو

تصویری از “امیر الصیداوی”، عامل عملیات

اسلحه عامل عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.