عملیات در قدس اشغالی؛ یک صهیونیست مجروح شد + تصاویر

چهارشنبه 27 مهر 1401 - 22:04
https://iswnews.com/?p=80754

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در نتیجه عملیات مسلحانه یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک معالیه ادومیم واقع در قدس اشغالی، یکی از نیروهای امنیتی اسرائیلی به شدت مجروح شد.

در ۲۷ مهر ماه، یک جوان فلسطینی به نام “عدی التمیمی” در ورودی شهرک معالیه ادومیم به سمت دو نفر از نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل تیراندازی کرد که طی آن یکی از نیروها هدف قرار گرفته و به شدت مجروح شد. در جریان این درگیری، فرد فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. گفته می‌شود عامل این عملیات یک قبضه اسلحه، سلاح سرد و یک نارنجک دست‌ساز همراه خود داشته است.

بر اساس اعلام رسانه‌های عبری، نظامیان اسرائیلی مستقر در حومه‌ی شهرک معالیه ادومیم به حالت آماده‌باش درآمده و نیروهای پلیس و شاباک از ترس وجود افرادی که به مجری عملیات کمک کرده باشند، ایست بازرسی‌هایی در این مناطق ایجاد کرده‌اند. تا این لحظه فرض بر این است که مجری این عملیات یک نفر بوده است.

شایان ذکر است در بامداد ۲۳ مرداد ماه سال جاری نیز یک جوان ۲۸ ساله فلسطینی به نام “امیر الصیداوی” با استفاده از سلاح گرم، اتوبوس حامل گروهی از یهودیان را هدف تیراندازی قرار داد که طی آن هفت صهیونیست مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی + تصاویر

عدی التمیمی، عامل عملیات در شهرک معالیه ادومیم واقع در قدس اشغالی

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.