یورش گسترده نظامیان اسرائیلی به نابلس + تصاویر

سه شنبه 3 آبان 1401 - 09:45
https://iswnews.com/?p=81009

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی حمله نظامیان رژیم اسرائیل به شهر نابلس واقع در کرانه باختری، پنج فلسطینی شهید و دستکم ۲۲ تن دیگر مجروح شدند.

در بامداد ۳ آبان ماه، تعداد قابل توجهی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس یورش بردند که در پی آن درگیری مسلحانه شدیدی در این شهر به وقوع پیوست. در جریان این درگیری، نیروهای ویژه ارتش اسرائیل منزل یکی از فرماندهان گروه مقاومت “عرین الاسود” را محاصره و با راکت مورد هدف قرار دادند. همچنین پهپادهای ارتش رژیم اسرائیل، یک دستگاه خودرو را در محله راس العین شهر نابلس مورد هدف قرار دادند که تا این لحظه از تلفات این حمله اطلاعاتی در دست نیست.

رسانه‌های عبری با اشاره به این درگیری مدعی شدند “عملیات نظامی امشب ارتش اسرائیل در نابلس، با هدف خنثی کردن حمله بزرگی که گروه “عرین الاسود” برای آن برنامه‌ریزی کرده بود، صورت گرفته است.”

بر اساس اعلام هلال احمر فلسطین، در نتیجه یورش نظامیان اسرائیلی به نابلس، پنج فلسطینی شهید و ۲۲ تن دیگر از جمله چند نیروی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین مجروح شدند.

گفته می‌شود طی درگیری‌های امروز در نابلس، ودیع الحوح، از فرماندهان و بنیانگذاران گروه مقاومت “عرین الاسود” توسط نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

علاوه بر نابلس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهرک رمانه در غرب جنین نیز یورش برده و با نیروهای مقاومت درگیر شدند. در نتیجه این تبادل آتش، یکی از نیروهای مقاومت فلسطین مجروح و به اسارات نیروهای اسرائیلی درآمد.

حمله پهپادی ارتش اسرائیل به خودرویی در شهر نابلس (۱)

حمله پهپادی ارتش اسرائیل به خودرویی در شهر نابلس (۲)

تردد نیروهای رژیم صهیونیستی در نابلس
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد(ل ن ) پنجشنبه, ۵ آبان, ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

    اسرائیل کم کم پر.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.