به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در نتیجه درگیری مسلحانه میان گروه مقاومت عرین الاسود و نظامیان رژیم اسرائیل در شهر نابلس، یک فلسطینی شهید و سه تن دیگر مجروح شدند.

پس از اعلام رسانه‌های عبری مبنی بر موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تعرض اعضای کنست به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس، بامداد امروز شماری از اعضای راست‌گرا و تندرو کنست به درخواست یوسی داگان، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری، به آرامگاه حضرت یوسف (ع) تعرض و مناسک تلمودی در این مکان برگزار کردند.

در پی یورش صهیونیست‌ها به نابلس، نیروهای گروه مقاومت عرین الاسود با نظامیان اسرائیلی وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند که طی این تبادل آتش یک مبارز فلسطینی به نام “مهدی حشاش” شهید و سه تن دیگر مجروح شدند.

طی ۷۲ ساعت اخیر بیش از ۱۹ فلسطینی به اتهام تلاش برای عملیات‌های ضد اسرائیلی در کرانه باختری توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بازداشت شدند. علی‌رغم بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری و جو امنیتی موجود، طی ۲۴ ساعت اخیر، دستکم ۱۳ عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است که نشان دهنده امنیت متزلزل رژیم صهیونیستی و ناتوانی دستگاه‌های امنیتی این رژیم در مقابله با اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطینی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از درگیری‌های نظامی در کرانه باختری، ۱۴ آبان ۱۴۰۱

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.