حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی

چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:14
https://iswnews.com/?p=87881

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گروه‌های مقاومت فلسطین در شامگاه چهارشنبه شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف حمله راکتی قرار دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۲ بهمن ماه شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی آن آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمد.

دقایقی پس از این حمله، ارتش رژیم اسرائیل با تایید خبر شلیک راکت از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی، از رهگیری یک فروند راکت توسط سامانه گنبد آهنین خبر داد.

رهگیری یک فروند راکت توسط سامانه گنبد آهنین

بر اساس اعلام رسانه‌های عبری، پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت در پی حمله راکتی مقاومت فلسطین، یک صهیونیست هنگام فرار به پناهگاه مجروح شد.

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله راکتی امشب مقاومت فلسطین اظهار داشت: “من خواستار تشکیل جلسه فوری کابینه جهت بررسی نحوه پاسخگویی ارتش اسرائیل به شلیک راکت از نوار غزه به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شده‌ام.”

گفته می‌شود سه فروند راکت “فجر۱” توسط گروه‌های مقاومت جهت اعلام هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص تصمیمات اخیر مقامات این رژیم در رابطه با اسرای فلسطینی شلیک شده و تنها یک فروند از آنها توسط سامانه‌های گنبد آهنین رهگیری شده است.

شایان ذکر است در بامداد ۷ بهمن ماه نیز در پاسخ به حمله ارتش اسرائیل به جنین که منجر به شهادت و مجروح شدن دستکم ۲۹ فلسطینی شد، شهر اشغالی عسقلان را هدف حمله راکتی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی + ویدیو

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.