حمله هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه + ویدیو

پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 10:24
https://iswnews.com/?p=87899

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت، اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار داد.

پس از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت، هواگردهای ارتش رژیم اسرائیل در بامداد امروز، دو پایگاه متعلق به کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین در وسط نوار غزه را با شلیک چند فروند موشک هدف حمله قرار دادند. این حمله تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی با تایید خبر حمله به اهدافی در نوار غزه اعلام کرد که حماس مسئولیت آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد را بر عهده دارد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است: در حمله بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، دو سایت تولید تسلیحات متعلق به کتائب القسام مورد هدف قرار گرفت.

همزمان با این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطین بیش از ۶ فروند راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه شلیک کردند که در پی آن آژیر خطر در این مناطق به صدا درآمده و سامانه‌های گنبد آهنین جهت رهگیری راکت‌ها فعال شدند.

ساعاتی پس از حمله هواگردهای اسرائیلی به نوار غزه، کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “پدافند هوایی مقاومت با شلیک موشک‌های زمین به هوا با جنگنده‌های اسرائیلی در جریان حملات بامداد امروز به نوار غزه مقابله کرد.”

علاوه بر القسام، کتائب المجاهدین، شاخه نظامی جنبش المجاهدین فلسطین نیز با انتشار ویدیویی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده‎‌های اسرائیلی خبر داد.

ویدیوی منتشر شده توسط کتائب المجاهدین، شاخه نظامی جنبش المجاهدین فلسطین

این ششمین بار است که مقاومت فلسطین از این سلاح جهت هدف قرار دادن هواگردهای رژیم اسرائیل استفاده می‌کند. پیش‌تر در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۳۰ فروردین، ۱ اردیبهشت، ۱۳ آذر و ۷ بهمن ۱۴۰۱ رزمندگان مقاومت فلسطین از دوش‌پرتاب سام۷ جهت مقابله با بالگردها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه استفاده کردند.

شایان ذکر است در بامداد ۷ بهمن ماه نیز ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهر اشغالی عسقلان، اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه + ویدیو

ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد. (۱)
ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد. (۲)
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.