به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رسانه‌های بحرینی، تصاویری از حضور رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در یک نشست امنیتی در منامه منتشر کردند.

طی روزهای اخیر، تصاویری از حضور هرتزی هالوی، ریاست ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل در یک نشست امنیتی تحت عنوان امنیت منطقه که به میزبانی منامه برگزار شد، منتشر شد. در این تصاویر، ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) نیز به چشم می‌خورد.

رسانه‌های رسمی بحرین بدون اشاره به حضور رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اعلام کردند که سلمان بن حمد آل‌خلیفه، ولیعهد بحرین در روز چهارشنبه (۱۹ بهمن)، از تعدادی از مقامات عالی‌رتبه شرکت‌کننده در کنفرانس امنیت منطقه که به میزبانی بحرین برگزار شد، استقبال کرد.

تصویری از دیدار سلمان بن حمد آل‌خلیفه، ولیعهد بحرین با تعدادی از مقامات عالی‌رتبه شرکت‌کننده در کنفرانس امنیت منطقه

باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی در این رابطه اظهار داشت که انتشار تصاویر این سفر به دلایلی امنیتی ممنوع اعلام شده بود اما تصاویر هالوی در دیدار با ولیعهد بحرین در رسانه‌های این کشور منتشر شده است!

پیش‌تر در آذر ماه ۱۴۰۱ نیز اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل با استقبال عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین وارد منامه، پایتخت این کشور شد و با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین

شایان ذکر است بحرین و رژیم صهیونیستی در شهریور ماه ۱۳۹۹ با میانجیگری دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور وقت آمریکا به طور رسمی با یکدیگر توافق عادی‌سازی روابط امضا کردند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر جمعه, ۲۱ بهمن, ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

    شما حاکم بحرین که سرزمین ابا اجدادی ایرانیان است رضاشاه ازترس انگلیس وآمریکا ازایران جدا شد حتی غیرت عربی هم نداشتید که پا روی خون پاک شهدای مخصوص ‌کودکان فلسطین گذاشتید واین پیمان ننگین را با صهیونیست‌ها امضا کردید اما بدانید ملت شهیدپرور بحرین انتقام آنهارا باقیام خود ازشما حاکمان ناحق خواهند گرفت وبحرین را به استقلال اسلامی خواهند رساند به امید پیروزی ملت قهرمان بحرین انشاالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.