سفر دو نماینده پارلمان رژیم اسرائیل به اوکراین

چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 19:56
https://iswnews.com/?p=89359

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” دو تن از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی جهت دیدار با مقامات ارشد اوکراین طی سفری رسمی وارد کیف شدند.

زئیو الکین (از ارشدترین‌ نمایندگان کنست) و یولی ادلشتاین (رئیس کمیته امور خارجی و دفاعی کنست) به‌عنوان روسای انجمن دوستی پارلمانی رژیم اسرائیل و اوکراین در کنست به کیف سفر کردند.

این دو شخصیت اسرائیلی پس از دیدار با مقامات ارشد اوکراین از جمله ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور طی بیانیه‌ای خواستار افزایش کمک‌های اسرائیل به اوکراین در تمامی زمینه‌ها به ویژه در زمینه نظامی شدند.

این سفر در حالی صورت گرفته است که بر اساس اعلام شبکه ۱۳ اسرائیل، رئیس جمهور اوکراین خواستار دیدار با نتانیاهو در کیف شده و دفتر نتانیاهو نیز گفته در حال بررسی این دعوت است. مسئولان اسرائیلی معتقدند که انجام این سفر در شرایط ملتهب و حساس کنونی، ممکن است برای رژیم اسرائیل دردسرساز شود اما با این وجود، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که این دعوت را بررسی خواهد کرد.

شایان ذکر است سفر نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی به اوکراین، چند روز پس از سفر الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل و دیدار با مقامات ارشد اوکراینی انجام شد.

بیشتر بخوانید: سفر وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اوکراین

دیدار زئیو الکین و یولی ادلشتاین با زلنسکی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.