شهادت دو غیرنظامی در حمله هوایی رژیم اسرائیل به حومه دمشق

سه شنبه 15 فروردین 1402 - 03:31
https://iswnews.com/?p=91386

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی موشک به سمت اهدافی در استان دمشق سوریه شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی به شهادت رسیدند.

بر اساس اطلاعات منبع نظامی سوریه، “حوالی ساعت ۰۰:۱۵ (به وقت محلی) سه شنبه، دشمن صهیونیستی با چند فروند موشک از سمت جولان اشغالی، اهدافی در حومه شهر دمشق و مناطق جنوبی سوریه را مورد حمله قرار داد و پدافند هوایی اکثر موشک‌ها را ساقط کرد. این حمله منجر به شهادت دو غیرنظامی و وقوع خسارات مادی شد.”

جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است اما گفته می‌شود مواضع ارتش در حومه دمشق و فرودگاه بین‌المللی دمشق از اهداف این حمله بوده‌اند.

این تهاجم اسرائیل به سوریه، چهارمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک این کشور طی شش روز اخیر می‌باشد. همچنین این هفتمین حمله رژیم اسرائیل به سوریه پس از زلزله ویرانگر چندی قبل در این کشور است.

شایان ذکر است در ساعت ۰۰:۳۵ (به وقت محلی) یکشنبه نیز جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل تعدادی موشک به سمت اهدافی در حومه‌ی شهر حمص شلیک کردند که در نتیجه آن پنج نیروی ارتش سوریه زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی رژیم اسرائیل به سوریه؛ پنج نظامی سوری زخمی شدند

حملات پیاپی اسرائیل به سوریه و تشدید تنشها توسط این رژیم درحالی صورت میگیرد که مجامع بین المللی در مورد این تجاوزات سکوت کرده اند؛ موضوعی که علاوه بر نقض قوانین بین المللی و نقض حاکمیت کشور سوریه توسط اسراییل، میتواند منطقه را به سمت یک جنگ فراگیر بکشد!

ویدیویی از فعال شدن سامانه پدافندی ارتش سوریه
ویدیویی از رهگیری موشک‌های اسرائیلی توسط سامانه‌های پدافندی سوریه
شنیده شدن صدای انفجار در حومه‌ی دمشق
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.