به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رسانه گروه تحریک طالبان پاکستان با انتشار ویدیویی، عوامل حمله سال گذشته به مرکز پلیس پاکستان در شهر کراچی را معرفی کرد.

“عمر مدیا” بازوی رسانه‌ای گروه تحریک طالبان پاکستان (TTP) با انتشار قسمت دوم مجموعه “شاهین جوان” که در آن به معرفی عناصر انتحاری و انغماسی جوان خود می‌پردازد، اطلاعاتی را درباره سه عنصر انغماسی دیگر منتشر کرد. این افراد در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ به یک مرکز پلیس در شهر کراچی واقع در جنوب پاکستان حمله کردند.
در این فیلم تصاویر عناصر انغماسی تحریک طالبان پاکستان به نام‌های مجاهد فداء، مجاهد آصف در حال تمرین تیراندازی جهت آمادگی برای عملیات کراچی به نمایش درمی‌آید. همچنین صدای مجاهد فداء، مجاهد آصف و مجاهد یاسر پیش از عملیات کراچی منتشر شد.

لازم به ذکر است که بر اثر حمله مسلحین تحریک طالبان پاکستان (TTP) به مرکز پلیس شهر کراچی در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱، علاوه بر مهاجمین، چهار نفر دیگر از جمله سه نیروی پلیس پاکستان کشته و ۱۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه تحریک طالبان به مرکز پلیس پاکستان در شهر کراچی + ویدیو

قسمت دوم مجموعه “شاهین جوان”

گفتنی است که “عمر مدیا” رسانه‌ی تحریک طالبان در نیمه نخست ماه رمضان علاوه بر قسمت دوم مجموعه “شاهین جوان” فیلم‌های دیگری را نیز به نمایش درآورد. از آن‌جمله این فیلم‌ها می‌توان به قسمت ششم مجموعه “کفاله الیتیم”، و قسمت اول مجموعه جدیدی تحت عنوان “ہم لوگ طالبان ہیں” (ما طالبان هستیم) که به معرفی تحریک طالبان پاکستان و فلسفه وجودی آن می‌پردازد، و قسمت سوم مجموعه “نجانے کب میری بستی کے لوگ جاگیں گے” (مردم روستای من کی بیدار می شوند؟) که از اقدامات نیروهای امنیتی پاکستان علیه معترضان سخن می‌گوید، و قسمت چهارم مجموعه “معرکے ہیں تیز تر” (نبردها سریعتر‌اند) که به برخی تحرکات نظامی عناصر تحریک طالبان پاکستان (TTP) می‌پردازد، اشاره کرد.

قسمت چهارم مجموعه “معرکے ہیں تیز تر” که به نمایش صحنه های جذابی از نبرد مسلحین تحریک طالبان پاکستان (TTP) با ارتش پاکستان می پردازد
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. م ل پنجشنبه, ۲۴ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

    رشد این گروه های سلفی به ضرر ایران و ایران میتونه برای نابودی و قطع ریشه اینها با دولت همسایه همکاری داشته باشه.

    اینها گروه های باطل و افراطی هستند که ثمره اینها میشه داعش.

    در یک عکس چند مرد با کلی ریش در عکس دیگر دختری که میتونه با حجاب اثر بیشتری روی مخاطب داشته باشه، بدون حجاب، داعش از اینها از نظر رسانه ای زرنگ تر یا بهتره بگیم مکار تر بود!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.