حضور میلیون‌ها ایرانی در حمایت از فلسطین (ویدیو)

شنبه 26 فروردین 1402 - 12:05
https://iswnews.com/?p=92216

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم در شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

اقشار مختلف مردم ایران طبق رسم هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز جهانی قدس، با شور و اشتیاق به خیابان‌ها آمده و بر حمایت از مردم فلسطین تاکید کردند.

ملت ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تاکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.

ویدیو حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشور

مردم حاضر در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، همبستگی مسلمانان و وحدت امت اسلامی را لازمه تقویت انتفاضه مردم فلسطین و پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانستند.

در مراسم روز جهانی قدس با شعار “قدس در آستانه آزادی”، مقامات لشکری و کشوری به اوضاع نابسامان و پرآشوب این روزهای رژیم صهیونیستی پرداخته و از فروپاشی قریب الوقوع رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

شایان ذکر است علاوه بر ایران، راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای مختلف اسلامی و عربی از جمله سوریه، مالزی، بحرین، لبنان، اردن و پاکستان برگزار شده و مردم مسلمان انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهونیستی علیه مردم فلسطین و اشغال سرزمین فلسطینی‌ها اعلام کردند.

سخنان امام خمینی (ره) در خصوص روز قدس
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.